سردار زیراهی: آمریکا جرات حمله نظامی به ایران را ندارد

فرمانده منطقه دوم دریایی سپاه با اشاره به توانمندی نظامی و دفاعی ایران اسلامی در همه سطوح گفت: آمریکا جرات حمله نظامی به ایران در سطح دریا، زمین و هوا ندارد.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، سرتیپ دوم رمضان زیراهی صبح امروز در همایش روز سرباز وطن در حسینیه عاشقان ثارالله سپاه بوشهر ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: سربازان عزت، افتخار و موتور متحرک جامعه هستند.

بیشتر بخوانید:

سردار شریف: سر دشمنان برای ایجاد فتنه دوباره در ایران به سنگ خورد

امنیت به فرمایش ‌امام علی (ع) نعمت بزرگی است

وی با تأکید بر اینکه یکی از دغدغه‌های اصلی هر جامعه امنیت آن است، ادامه داد: هر کسی باید در خود آمادگی لازم ایجاد کند تا بتواند برای امنیت جامعه در برابر دشمنان سینه سپر کند چرا که نعمت امنیت به فرمایش مولای متقیان حضرت امام علی (ع) نعمت بزرگی است.

وی با بیان اینکه اگر کسی برود و در سوریه، یمن، افغانستان و شمال عراق زندگی کند قدر امنیت را می‌داند تأکید کرد: امنیت و آرامش جامعه را مدیون سربازان و دیگر نیروها هستیم که در مقابل دشمنان سینه سپر می‌کنند.

ناامیدی و یاس در جامعه از اهداف دشمنان

فرمانده منطقه دوم دریایی سپاه با اشاره به اینکه دشمن سعی دارد تا در جامعه ما ناامیدی و یاس ایجاد کند بیان کرد: دشمنان به دنبال این هستند تا گروه انبوهی را برای مقابله با نظام به میدان آورد و این جمعیت چاشنی خشونت داشته و خط قرمزی هم برای این کار نداشته باشند.

سردار زیراهی با بیان این اینکه منافع و راهبرد آمریکا این است که برای خود و گروه‌هایی که از آنها حمایت می‌کند عدم خشنود تبلیغ کند درحالی که به آن عمل نکنند عنوان کرد: دشمنان درصددند تا اراده مردم و خصوصاً جوانان ما را به دست بگیرد.

این مقام مسئول با تأکید بر اینکه همواره باید آگاه، هوشیار و بابصیرت بوده و در زمین دشمن بازی نکنیم افزود: دشمن ظرفیت انقلاب را دریافته و می‌خواهد این ظرفیت عظیم را از ما بگیرد.

یک وجب از خاک کشور را از دست نداده‌ایم

زیراهی تأکید کرد: در یک قرن اخیر در هر جنگی که برای کشور ما اتفاق افتاده و حتی با کوچکترین تهدیدی ما قسمتی از کشور خود را از دست داده‌ایم درحالی که در ۸ سال دفاع مقدس ما یک وجب از خاک کشور را از دست نداده‌ایم.

وی با تأکید بر اینکه مردم ایران به هیچ وجه زیر بار زور، ظلم و تهدید دشمن نخواهند رفت خاطرنشان کرد: امروز ما اقتدار نظامی داشته و هیچ کشوری جرات تهدید ایران اسلامی را ندارد.

آمریکا جرات حمله نظامی ‌ندارد ‌

فرمانده منطقه دوم دریایی سپاه با بیان اینکه آمریکا جرات حمله نظامی به جمهوری اسلامی در سطح دریا، زمین و هوا ندارد ادامه داد: دشمن تمام سعی و تلاش خود را معطوف این کرده تا در مقابله با ما بازدارندگی ایجاد کند.

وی با اشاره به اینکه ما قبلاً توانایی خود را در پدافند داشتیم اما در حال حاضر دشمن می‌خواهد پدافند کند اضافه کرد: دشمن قدرت خود را جمع کرده تا با ما جنگ نکند این را خود نظامیان کارکشته آنها می‌گویند.

‌قدرت نخست موشکی منطقه هستیم

زیراهی با تأکید بر اینکه امروز ما قدرت اول موشکی منطقه از نظر برد، دقت و قدرت تخریب هستیم، تصریح کرد: آمریکا و اسرائیل بهتر از هرکسی توانمندی نظامی ما را می‌دانند به‌خاطر همین از ما به شدت ترس و وحشت دارند.

فرمانده منطقه دوم دریایی سپاه با بیان اینکه ما قدرتمند و توانمند هستیم و این قدرتمندی و توانمندی ما چند برابر خواهد شد در صورتی که همه ما در یک مسیر باشیم یادآور شد: در بعد نظامی از هر جهت روی پای خود هستیم.

زیراهی در پایان با تأکید بر اینکه وقتی در مسیر حق باشیم خدا نیز ما را حمایت و هدایت خواهد کرد گفت: ما می‌توانیم هزاران کیلومتر در دریا و خشکی دشمن را تعقیب و مورد هدف قرار دهیم.

۵۰ درصد از نقش‌آفرینان دفاع مقدس سرباز بودند

در ادامه جانشین فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: ۵۰ درصد از نقش‌آفرینان دفاع مقدس سرباز بودند که ۶۰ هزار نفر آنان شهید و ۱۶۰ هزار نفر از آنها نیز جانباز شدند.

سردار عبدالرضا دشتی ادامه داد: دشمنان برای مقابله با ما همیشه در حال فتنه‌گری هستند تا بتوانند دین ما را از ما بگیرند.

تجلیل از خانواده شهدای سرباز و سربازان نمونه ‌

در پایان این مراسم از خانواده شهدای سرباز و سربازان نمونه مستقر در سپاه استان بوشهر تقدیر شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1199586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =