کارمند جهاد کشاورزی به جرم دریافت رشوه دستگیر شد

دادستان شهرستان ری از دستگیری یکی از کارکنان اداره جهاد کشاورزی شهرستان ری حین دریافت رشوه با مبلغی معادل ۱.۵ میلیارد تومان در جریان عملیات تعقیب و گریز خبر داد و گفت: متهم اقداماتی در زمینه تغییر کاربری اراضی داشته است.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، محمد مهدی رحیمی با اشاره به برخورد با مفاسد اقتصادی، اظهار داشت: شب گذشته در راستای مبارزه با مفاسد اقتصادی در اقدام مشترک سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات جنوب تهران، پلیس امنیت اقتصادی و دادستانی یکی از کارکنان اداره جهاد کشاورزی شهرستان ری در جریان تعقیب و گریز دستگیر شد.

بیشتر بخوانید:

دستگیری سرشبکه اغتشاشات در کرمان / متهم ‌با سران منتسب به سلطنت‌طلبان در ارتباط بود

وی افزود: متهم امروز تفهیم اتهام می‌شود، اما پرونده این شخص از مدت‌ها قبل در حال رسیدگی بود و مستنداتی در خصوص دریافت رشوه به‌ صورت دلار اثبات شده بود، اما شب گذشته در عملیات تعقیب و گریز دستگیر شد.

دادستان شهرستان ری در ادامه گفت: گزارش‌هایی از تخلفات متهم در چند مرحله دریافت شده و تحقیقات کامل صورت گرفته که در نهایت متهم در این فقره در حین اخذ مبلغ رشوه که به‌ صورت دلار در حدود مبلغ یک و نیم میلیارد تومان بود، دستگیر شد.

رحیمی در پایان خاطرنشان کرد: متهم در واحد حقوقی جهاد کشاورزی شهرستان ری اقدامات غیرمجازی در راستای تغییر کاربری اراضی، عوارض و غیره داشته، اما جزئیات این پرونده پس از بررسی اعلام می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1199901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =