امیر حیدری: سلاح‌های نیروی زمینی ارتش جدید شده است

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: تسلیحات نیروی زمینی را عوض کرده و از تجهیزاتی استفاده کنیم که پاسخگوی تهدیدات به روز باشد.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، امیر سرتیپ کیومرث حیدری در سیزدهمین جشنواره مالک اشتر نیروی زمینی ارتش با اشاره به اینکه اگر نیروی زمینی ارتش درخشیده به برکت نظام جمهوری اسلامی و برکت رهبر معظم انقلاب است، اظهار کرد: ما در نیروی زمینی ارتش مسیر حرکت خود را در راستای فرمایشات رهبری دنبال می کنیم. ما رضایت رهبری را از نیروی زمینی ارتش دریافت کرده ایم.

بیشتر بخوانید:

سردار زیراهی: سپاه با اقتدار و صلابت از خلیج‌فارس صیانت و سیادت می‌کند

وی ادامه داد: ما در نیروی زمینی ارتش اصل را بر این گذاشته ایم که در مسیر ولایت حرکت کنیم. ما یک چارچوب برای حرکت ایجاد کردیم . این چارچوب اصولی دارد که عبارت است از ولایت محوری، عدالت محوری و شایسته سالاری. ما حرام کردیم در نیروی زمینی که یک ریال یا یک ثانیه وقت صرف کنیم برای موضوعی که ریشه در بیانات رهبری نداشته باشد. طرح های نیروی زمینی باید ریشه در بیانات و فرامین رهبری داشته باشد. شایسته سالاری اینگونه است که در نیروی زمینی هیچ سمتی نوبتی نیست بلکه اصل بر شایستگی در چارچوب تربیت ولایت محوری است.

فرمانده نیروی زمینی همچنین با بیان اینکه ۳۱ طرح لبیک به عنوان فروع فرماندهی در نیروی زمینی ابلاغ شده است، افزود: تمام هزینه ها ما در این ۳۱ طرح لبیک صرف می شود. ۱۲ طرح مخصوص جذب و نگه داشت و ارتقای سرمایه های انسانی است تا نیروی انسانی نیروی زمینی احساس عزت کند و بدانند کسی در کنار آنها هست و تنها نیستند. هر ماه در حال تحویل مسکن به کارکنان خود هستیم و  تا پایان سال اینده ساخت ۱۷ هزار مسکن به پایان می رسد. نهضت ساخت مسکن شخصی هم شروع شده است. این اقدامات برای ارتقای نیروی انسانی است.

امیر حیدری خاطرنشان کرد: ما تصمیم گرفتیم  تا تسلیحات نیروی زمینی را عوض کنیم و از تجهیزاتی استفاده کنیم که پاسخگوی تهدیدات به روز باشد. دورزن بودن ، نقطه زن بودن، هوشمندی و قابلیت شبکه شدن از ویژگی های تجهیزات و سلاح های نیروی زمینی است. ما تجهیزات قبلی را جمع آوری کردیم و از تجهیزات جدید بهره می بریم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1201149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =