احتمال تداوم روند صعودی قیمت طلا تا پایان سال / حباب سکه نزدیک به ۵ میلیون تومان شد

کارشناس بازار سرمایه گفت: با توجه به مناسبت‌های پیش رو، سال چینی و سال نوروز انتظار می‌رود تقاضا در بازار طلا و سکه افزایش پیدا کند، در نتیجه به دنبال تقاضا قیمت‌ها در این بازار نیز افزایش خواهد یافت.

عبادالله محمد ولی کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اقتصادی ایسکانیوز، درباره نوسانات فعلی بازار طلا و سکه اظهار کرد: نوسانات بازار فعلی طلا و سکه تا حد زیادی تحت تاثیر تغییرات قیمتی در انس طلای جهانی طی چند روز گذشته بوده، به نوعی که در این مدت انس طلای جهانی حدود ۷۰ دلار دچار نوسان شده است.

بیشتر بخوانید:

قیمت سکه، طلا و دلار شنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۲

محمدولی افزود: جنگ میان حماس و اسرائیل سبب شد تا بازار طلا و سکه بعد از چندین ماه تثبیت به روند صعودی خود بازگردد، در این چند روز قیمت طلا از گرمی ۲ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان حدودا به ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسیده است.

وی با اشاره به اینکه قیمت طلا و سکه با عرضه و تقاضا تعیین می‌شود، بیان کرد: بخش دیگری از افزایش قیمت طلا و سکه به تحولات سیاسی داخل کشور برمی‌گردد که امیدواریم پیرامون این تحولات اتفاقات مثبتی رقم بخورد تا شاهد کاهش قیمت‌ها باشیم.

کارشناس بازار سرمایه درباره آینده این بازار گفت: با توجه به مناسبت‌های پیش رو، سال چینی و سال نوروز انتظار می‌رود تقاضا در این بازار افزایش پیدا کند، در نتیجه به دنبال تقاضا قیمت‌ها در این بازار نیز افزایش خواهد یافت.

محمدولی درباره قیمت سکه نیز تصریح کرد: قیمت سکه بهار آزادی نیز امروز در کانال ۲۹ میلیون تومان که می‌توان گفت حدود ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان آن حباب است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1201996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =