روایت رضا رویگری از همکاری با داریوش مهرجویی / خالق اجاره‌نشین‌ها یک کاربلد بود

رضا رویگری با بیان اینکه داریوش مهرجویی یک انسان فوق‌العاده بود، گفت: او هنرمندی با شرف، تحصیلکرده، کاربلد و در کار خود بی‌نظیر بود و من از همکاری با او بسیار آموختم.

رضا رویگری بازیگر فیلم اجاره‌نشین‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز درباره همکاری با داریوش مهرجویی اظهار کرد: من در فیلم اجاره‌نشین‌ها بازیگر مهرجویی بودم و قرار بود در فیلم الموت نیز با او کار کنم که این فرصت فراهم نشد.

بیشتر بخوانید:

واکنش هنرمندان به قتل داریوش مهرجویی و همسرش + عکس

وی با بیان اینکه مهرجویی یک انسان فوق‌العاده، گفت: او هنرمندی با شرف، تحصیلکرده، کاربلد و در کار خود بی‌نظیر بود و از همکاری با او بسیار آموختم.

رضا رویگری

بازیگر اجاره‌نشین‌ها ادامه داد: مهرجویی هنگام کار همیشه با دلسوزی بازیگران را راهنمایی می‌کرد و یکی از ویژگی‌هایش این بود که باید کار را آنطور که می‌خواست در می‌آورد و آنقدر سکانس‌ها را تکرار می‌کرد تا همه چیز آن‌گونه که می‌خواست بشود.

وی افزود: کار کردن با او خاطره‌ای شیرین بود و به جرات می‌توانم بگویم که اگر از پشت صحنه فیلمبرداری می‌شد حتی بیشتر از خود فیلم هم می‌فروخت.

رویگری ضمن ابراز تاسف بابت حادثه رخ داده برای داریوش مهرجویی بیان کرد: ما یک هنرمند واقعی را از دست دادیم و جای او به این زودی‌ها پُر نخواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1202402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =