زمان توزیع کارت آزمون کارشناسی رسمی دادگستری اعلام شد

کارت ورود به جلسه آزمون متقاضیان اخذ پروانه کارشناسی رسمی دادگستری مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه سال ۱۴۰۲ از نهم آبان قابل توزیع می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: آزمون متقاضیان اخذ پروانه کارشناسی رسمی دادگستری مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه سال ۱۴۰۲ می رساند آزمون در صبح روز جمعه به تاریخ ۱۲ آبان ماه جاری در ۳۵ شهرستان مختلف کشور برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید:

جزئیات ثبت‌نام دوره مهارت‌آموزی معلمان پذیرفته‌شده در آزمون استخدامی

فرآیند برگزاری آزمون از ساعت ۸:۳۰ صبح آغاز می شود و درب های ورود به جلسه آزمون نیم ساعت قبل از شروع فرآیند بسته خواهد شد، بنابراین متقاضیان می‌بایست قبل از بسته شدن درب های ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.

نحوه‌ و زمان پرینت کارت شرکت در آزمون

کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون از روز سه‌شنبه به تاریخ نهم آبان از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قابل مشاهده و پرینت خواهد بود و متقاضیان می‌توانند با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام‌خانوادگی، شماره ملی، سال تولد و ...) خود نسبت به پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام و براساس آدرس تعیین شده بر روی پرینت کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمایند.

سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد؛ برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس دار و ارائه آن الزامی است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1204086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =