انفجار و آتش‌سوزی  یک خودرو در جاده چالوس + جزئیات

شامگاه یکشنبه یک دستگاه خودروی نیسان پس از برخورد با خودروی دنا دچار انفجار و آتش‌سوزی شد و راننده آن در میان شعله‌های آتش جان باخت. نکته عجیب این بود که این حادثه در نزدیکی یک ایستگاه آتش‌نشانی رخ داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سجاد خدری شهردار آسارا در کرج با اشاره به تصادف یکشنبه شب در محدوده روستای آدران گفت: برخورد یک دستگاه خودروی دنا با نیسان با توجه به اینکه خودرو نیسان دوگانه سوز بود، باعث انفجار خودروی نیسان و مرگ راننده که یکی از روستاییان خور بود، شد.

بیشتر بخوانید:

آتش‌سوزی در ارتفاعات جنگلی چالوس

وی درباره اینکه چرا با توجه به نزدیکی این حادثه به ایستگاه آتش‌نشانی آدران، خودروی امدادی اعزام نشده بود، گفت: ایستگاه آتش‌نشانی که در آدران وجود دارد تاکنون به بهره‌برداری نرسیده است. در حال حاضر ما نیروی متخصص برای آتش‌نشانی نداریم و خودروی آتش‌نشانی ما نیاز به یک راننده دارای گواهینامه پایه یک دارد که متأسفانه تاکنون نتوانستیم نیروی لازم را جذب کنیم.

شهردار آسارا گفت: به محض اعلام این خبر آتش‌نشانی کرج نیز به کمک ما آمدند اما زمان و مکان، اجازه رسیدن به‌موقع را به آنها نداد.

خدری با توجه به اینکه این اتفاق حدود ساعت ۷ بعد از ظهر رخ داده است، خاطرنشان کرد: یکی از نیازهای ما در این جاده بهره‌برداری و داشتن نیروی آتش‌نشان در این ایستگاه با توجه به تردد زیاد در جاده چالوس است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1204415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =