ضرایب آزمون دکتری ۱۴۰۳ چگونه محاسبه می‌شود؟ + جدول

ضرایب آزمون دکتری نیمه متمرکز (Ph.D) سال ۱۴۰۳ اعلام شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، ثبت‌نام آزمون دکتری نیمه متمرکز (Ph.D) سال ۱۴۰۳ از ۱۷ آبان ماه آغاز شد و تا ۲۳ آبان ماه ۱۴۰۲ ادامه دارد.

این آزمون براساس برنامه زمانی پیشبینی شده، در عصر روز جمعه ۴ اسفند ۱۴۰۲ در یک نوبت برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

آغاز ثبت‌نام آزمون دکتری نیمه‌متمرکز / دفترچه راهنما منتشر شد

هر داوطلب بر اساس ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام و شرکت در آزمون می‌تواند در یک کدرشته امتحانی ثبت‌نام‌ و در آزمون مربوط شرکت‌ کند و متقاضیان لازم است ابتدا دفترچه راهنمای ثبت‌نام و اطلاعیه اعلام شرایط و ضوابط ثبت‌نام را که از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش منتشر می‌شود، به دقت مطالعه کنند و در صورت واجد شرایط بودن، کارت اعتباری ثبت‌نام را خریداری و اقدام به ثبت‌نام کنند.

داوطلبان پس از تکمیل فرم تقاضانامه ثبت‌نام، شماره پرونده و کد پیگیری دریافت می‌کنند که باید در حفظ و نگهداری این اطلاعات محرمانه دقت کنند و حتماً یک نسخه پرینت از تقاضانامه ثبت‌نام تهیه و نزد خود نگهداری کنند.

داوطلبان باید در انتخاب کدرشته امتحانی و همچنین شهرستان محل حوزه امتحانی خود دقت کنند و پس از پایان زمان ثبت‌نام و ویرایش اطلاعات و دریافت کد پیگیری، به درخواست‌های داوطلبان مبنی بر اصلاح و یا جابجایی ترتیب اثر داده نخواهد شد.

سطح سؤالات امتحانات اختصاصی حسب مورد در حد دانش و تجربیات فارغ‌التحصیل مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در هر رشته، مطابق فهرست برنامه‌های مصوب شورای عالی برنامه‌ریزی و براساس ضرایب جدول زیر صورت می‌گیرد:

ضرایب آزمون دکتری ۱۴۰۳ چگونه محاسبه می‌شود؟ + جدول

انتهای پیام/

کد خبر: 1205952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =