مالدینی در راه مدیریت الاتحاد عربستان

پائولو مالدینی می‌تواند به زودی سمت مدیریت ورزشی در تیم الاتحاد عربستان را بر عهده بگیرد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، پائولو مالدینی که ذاتا راست‌پا بود، نیمه اول دوران حرفه‌ای‌اش را به‌عنوان مدافع چپ بازی کرد و بعد هم به قلب خط دفاعی رفت. پائولو مالدینی بیش از ۹۰۰ بازی با آث میلان انجام داد و ۷ اسکودتو و ۵ لیگ قهرمانان اروپا (دو مورد از آنها جام باشگاه‌های اروپا هستند) را به دست آورد. او ۲۵ فصل در خدمت روسونری بود و یکی از بهترین مدافعان تاریخ محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید:

آمار خیره‌کننده‌ کریستیانو رونالدو در عربستان

فابریتزیو رومانو خبر داد کاپیتان افسانه‌ای سابق میلان جدی‌ترین نامزد برای تصدی پست مدیر فنی در تیم الاتحاد است.

مالدینی بعد از اخراجش از میلان بیکار بوده است و حالا قصد دارد بار دیگر به فوتبال بازگردد. او مدتی در روسونری به عنوان مدیر فنی فعالیت داشت. مالدینی در دوران مدیریتش در سن سیرو فعالیت خوبی از خود نشان داد ولی در نهایت در تابستان از سمتش اخراج شد.

تیم عربستانی در حال حاضر کریم بنزما برنده سابق توپ طلا و همچنین انگولو کانته، فابینیو برزیلی و لوئیز فیلیپه مدافع سابق لاتزیو را در اختیار دارد و اخیرا نونو اسپریتو را از سمت سرمربیگری‌ برکنار کرده است.

پس از برکناری نونو اسپریتو سانتو در روز چهارشنبه، اولویت فوری الاتحاد، یافتن مربی جدید است و باید دید سران این تیم عربستانی چه کسی را به عنوان سرمربی جدید انتخاب خواهند کرد.

الاتحاد در نخستین بازی پس از اخراج سرمربی پرتغالی‌اش توانست پیروزی پر گلی را با درخشش بنزما به دست آورد. الاتحاد توانست با نتیجه چهار بر دو ابهاء را شکست دهد. بنزما ستاره الاتحاد در این بازی بود و توانست سه گل به ثمر برساند و یک پاس گل هم بدهد تا نشان دهد که بعد از اخراج سرمربی پرتغالی روحیه و انگیزه لازم را به دست آورده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1205968

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =