سردار سلامی: صهیونیست‌ها منتظر آتش بس هستند چون در بحرانند

فرمانده کل سپاه گفت: صهیونیستها منتظر آتش بس هستند چون در بحرانند، اما آمریکایی‌ها اجازه نمی‌دهند و التهاب و اضطراب در میان صهیونیستها کشنده‌تر از آن چیزی است که در غزه می‌بینید.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه در اجتماع اساتید بسیجی دانشگاههای تهران که پیش از ظهر امروز در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد، گفت، آمریکا و غربی‌ها و دشمنان فکر می‌کردند ایران دچار بی تعادلی بدون بازگشت خواهد شد، اما امسال ببینید این تعادل چگونه بازگشته و قدرت ترمیم پذیری نظام را ببینید.

بیشتر بخوانید:

سردار سلامی: هر روز حداقل ۱۵ دستگاه تانک و چندین نفربر اسرائیل منهدم می‌شود

وی افزود: آنها هرچقد میخواهند این نظام را تغییر شکل دهند به حالت اولیه باز می‌گردد و این جزء مسلمات این نظام است.

سرلشکر سلامی تصریح کرد: امروز ایران، نقطه مرکزی تحولات سیاسی منطقه است و همه نگاه‌ها به ایران است و این بازی را چگونه اداره می‌کند، این عنصر اصلی قدرت ما است.

فرمانده کل سپاه اظهار داشت: راه قوی شدن ما از طریق علم می‌گذرد. حکمت و علم، عناصر اصلی پیشرفت ما است و هر کشوری تا مهد انتشار اندیشه و علم نشود به آن احترام عظمتی که لازمه آن است، نمی‌رسد.

وی تصریح کرد: نقش اساتید ما برای قوی کردن ایران، نقش اول و پیشرانی و تعیین کنندگی است، چون جوانانی که برای امروز و آینده آماده می‌شوند در دانشگاه ساخته می‌شوند. ایران شایسته بزرگ بودن است و تاریخ ایران گواه این واقعیت است.

فرمانده کل سپاه با اشاره به حوادث غزه و جنایات صهیونیستها گفت: تمام اندوخته‌های آمریکا و غرب و صهیونیستها همه تحت طوفان الاقصی بر باد رفت.

سلامی تاکید کرد: هرچه آمریکا برای خود سیطره سیاسی ایجاد کرده بود و از جنگ نرم و رسانه استفاده کرده بود که ارزشهای آمریکایی که کاذب هستند را به جهان حاکم کنند پس از طوفان الاقصی همه یکباره فرو ریخت.

وی ادامه داد: هویت و ماهیت اصلی و واقعی آمریکا و غرب و صهیونیستها در حوادث بعد از طوفان الاقصی بصورت عریان به همه جهان نشان داده شد.

فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: صهیونیستها منتظر آتش بس هستند چون در بحرانند، اما آمریکایی‌ها اجازه نمی‌دهند و التهاب و اضطراب در میان صهیونیستها کشنده‌تر از آن چیزی است که در غزه می‌بینید و مردم غزه در آرامشند و از چیزی نمی‌ترسند.

کد خبر: 1207486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =