۲۰ آذرماه؛ پایان مهلت ثبت نام نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی

مهلت ثبت درخواست انتقال و مهمانی دانشجویان دانشگاه‌های علوم‌پزشکی روز دوشنبه ۲۰ آذرماه به پایان می‌رسد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، براساس برنامه‌ریزی‌های مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، فرایند انتقال دانشجویان دانشگاه‌های علوم‌پزشکی با ثبت درخواست توسط دانشجویان متقاضی در دانشگاه مبداء و بارگذاری مدارک لازم» از روز شنبه ۲۰ آبان ماه به طور رسمی آغاز شد.

بیشتر بخوانید:

نحوه پذیرش دانشجو در دوره بدون آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه شریف

مرحله «ثبت درخواست توسط دانشجویان متقاضی در دانشگاه مبداء و بارگذاری مدارک لازم» از روز شنبه ۲۰ آبان ماه آغاز شده و در روز دوشنبه ۲۰ آذر ماه به پایان می‌رسد. پس از اتمام این فرایند، مرحله «بررسی مدارک و اعلام نقص توسط دانشگاه مبداء و ویرایش توسط دانشجو» از روز سه‌شنبه ۲۱ آذر آغاز می‌شود و ۱۲ روز بعد یعنی در ۲ دی ماه به پایان می‌رسد.

یک روز پس از اتمام مرحله دوم، مرحله «رسیدگی و اعلام نتیجه اولیه توسط دانشگاه مبداء» آغاز می‌شود که بر این اساس، این مرحله از روز یکشنبه ۳ دی ماه آغاز می‌شود و تا روز سه‌شنبه ۱۲ دی ماه ادامه دارد. پس از این مرحله، «بررسی مدارک و اعلام نقص توسط دانشگاه مقصد و ویرایش توسط دانشجو» آغاز می‌شود. چهارمین مرحله انتقال دانشجویان دانشگاه‌های علوم‌پزشکی از روز چهارشنبه ۱۳ دی آغاز می‌شود و در روز شنبه ۲۳ دی ماه به پایان می‌رسد.

مرحله نهایی یعنی «بررسی و اعلام نتایج توسط دانشگاه مقصد و تایید نهایی و تثبیت نتیجه نهایی فرایند توسط دانشگاه مبداء و ارسال به دانشگاه مقصد» از روز یکشنبه ۲۴ دی آغاز می‌شود و روز پنج‌شنبه ۵ بهمن به پایان می‌رسد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1209006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =