بزرگ‌ترین شهرک علم و فناوری کشور در سالگرد شهادت سردار سلیمانی افتتاح می شود

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی تهران از افتتاح شهر علم «شهید سلیمانی» همزمان با سالگرد شهادت سردار سلیمانی خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، دکتر حسین قناعتی در مراسم اختتامیه «دومین رویداد ایده‌بازار سلامت»، اظهار کرد: روند آموزشی در کشور مناسب نیست و خشک و غیر پویا است. کسانی که این الگو را بشکنند و به دنبال یک سیستم آموزشی متفاوت باشند، موفق می‌شوند. من از شما صاحبان ایده می‌خواهم که به نقد روال‌های موجود و ارائه نوآوری در عرصه آموزش ادامه دهید.

بیشتر بخوانید:

پردیس‌های علم و فناوری دانشگاه تهران در ۶ نقطه کشور راه‌اندازی می‌شود

وی با بیان اینکه سیستم خشک آموزشی محدود به مدارس نمی‌شود، گفت: دانشگاه‌ها به دبیرستان‌های بزرگ تبدیل شده‌اند. من بر این باور هستم کسانی که تسلیم جریان خشک آموزش نشوند، موفق هستند. برنامه‌های آموزشی باید به‌روز و پویا شوند.

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی تهران گفت: اگرچه واحدهای درسی زیادی را پشت سرگذاشته‌ام، اما کارآمدترین درس‌ها، واحدهایی بود که در مواجهه مستقیم با بیماران قرار داشتیم.

دکتر قناعتی به صاحبان ایده حاضر در دومین رویداد ایده‌بازار سلامت، گفت: من از شما می‌خواهم در مسیری که گام برمی‌دارید، ناامید نشوید. این احتمال وجود دارد که فقط ۲ طرح از میان ۱۰ ایده تا حدودی موفق شود و فقط یک طرح از میان آن ۲ طرح به طور کامل موفق شود.

وی با اشاره به سفر خود به «سیلیکون ولی»، گفت: بانک‌هایی در کشور آمریکا وجود دارند که ایده‌ها در آن‌ها نگهداری می‌شوند و ثروتمندان آمریکایی برای استفاده از این ایده‌ها به این بانک‌ها مراجعه می‌کنند.

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی تهران گفت: کار تیمی بسیار ارزشمند است. گاهی اوقات همکاری با رقیب، اثربخش و منجر به حل مشکل می‌شود. من از شما صاحبان ایده می‌خواهم که با یکدیگر همکاری کنید تا مشکلات مشترک را حل کنید.

وی با بیان اینکه از زمانی که مدیریت دانشگاه علوم‌پزشکی تهران را در دست گرفتم، به فناوری توجه کرده‌ام، گفت: جلسات فناوری دانشگاه علوم‌پزشکی تهران به صورت هفتگی برگزار می‌شود، اما چنین موضوعی در گذشته دانشگاه وجود نداشت.

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی تهران ادامه داد: استارت‌آپ‌ها بسیار ارزشمند هستند و باید مورد توجه قرار گیرند.

وی در پایان گفت: شهر علم شهید سلیمانی همزمان با شهادت سردار سلیمانی افتتاح می‌شود که بزرگ‌ترین شهرک علم و فناوری کشور است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1209013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =