ترکیب سپاهان برابر الاتحاد اعلام شد

تیم های فوتبال سپاهان و الاتحاد در هفته ششم رقابت های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم می روند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم‌های فوتبال الاتحاد و سپاهان در هفته ششم و پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا شامگاه دوشنبه ۱۳ آذر و از ساعت ۲۱:۳۰ در ورزشگاه شهر ورزشی ملک عبدالله جده عربستان به مصاف هم می‌روند.

بیشتر بخوانید:

غیبت بنزما برابر سپاهان قطعی شد / ستاره مراکشی گزینه اصلی جانشینی

این دیدار برای سپاهان بسیار حساس است و شاگردان مورایس برای صدرنشینی و صعود به مرحله بعد محکوم به پیروزی در این بازی هستند. هادی محمدی و محمدجواد حسین نژاد به دلیل اخراج در بازی با نیروی هوایی عراق در این دیدار نمی‌توانند سپاهان را همراهی کنند. در همین حال مورایس به احتمال زیاد بار دیگر سیاوش یزدانی را نیمکت نشین خواهد کرد و از محمد قربانی در قلب خط دفاع سپاهان استفاده می‌کند تا زوج قربانی - دانشگر را در این دیدار شاهد باشیم.

برایان دابو هم برخلاف دیدارهای گذشته در بازی با الاتحاد از ابتدا در ترکیب سپاهان خواهد بود تا جای خالی حسین نژاد را پُر کند. عیسی آل کثیر هم هنوز نتوانسته انتظارات مورایس را برآورده سازد و زوج اسدی - مغانلو خط حمله این تیم را تشکیل می‌دهد.

ترکیب احتمالی سپاهان برای این بازی به شرح زیر است:

پیام نیازمند، محمد قربانی، محمد دانشگر، میلاد زکی‌پور، آریا یوسفی، برایان دابو، محمد کریمی، فرشاد احمدزاده، رامین رضاییان، رضا اسدی و شهریار مغانلو.

کد خبر: 1209329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =