سریال مصدومیت پرسپولیسی‌ها تکمیل شد/ امید عالیشاه بازی با الدحیل را از دست داد

کاپیتان پرسپولیس نیز به دلیل مصدومیت قادر به همراهی این تیم در جدال با الدحیل نخواهد بود.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، در شرایطی که تمرین امروز پرسپولیس تحت‌الشعاع مصدومیت دانیال اسماعیلی‌فر بود، اکنون یحیی گل‌محمدی با مصدومیت کاپیتان خود، شرایطش برای این بازی سخت‌تر نیز شده است.

بیشتر بخوانید:

بمب نقل‌وانتقالاتی خنثی در تور پرسپولیسی‌ها!

امید عالیشاه کاپیتان اول پرسپولیس جدیدترین مصدوم سرخپوشان است که از اردوی این تیم خارج شد و به این شکل به صورت رسمی دیدار مقابل الدحیل را غایب خواهد بود.

یحیی گل‌محمدی که برای دستیابی به صعود چشم به برترین تیمش مقابل الدحیل دوخته، پیش از این با مصدومیت مرتضی پورعلیگنجی، یاسین سلمانی و وحید امیری تیمش با دردسر مواجه بود. در آخرین تمرین این تیم نیز دانیال اسماعیلی‌فر در زمان گرم کردن طیبرخوردی که با محمد عمری داشت مصدوم شد و نتوانست در تمرین اصلی حضور یابد.

اکنون با مصدومیت امید عالیشاه سرمربی سرخ‌ها برای چینش نفراتش سخت‌تر نیز شده است و باید دید آنها چه شرایطی مقابل الدحیلمقابل ترکیب اصلی دنبال خواهند کرد.

پرسپولیس در حال حاضر با ۸ امتیاز و بعد از النصر عربستان در جایگاه دوم جدول گروه قرار دارد و برای رسیدن به سهمیه صعود ازاین گروه ضمن برتری مقابل الدحیل، چشم به نتایج دیگر تیم‌های مدعی صعود دوخته است.

با این حال غیبت ستاره‌های تاثیرگذار این تیم چالش بزرگی برای یحیی گل‌محمدی محسوب می‌شود و باید دید او چه تدابیری را برایاین بازی در نظر خواهد گرفت.

کد خبر: 1209488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =