وزیر ارشاد: سالن‌های دانشگاه آزاداسلامی به سینما تبدیل می‌شوند

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به ظرفیت و امکانات واحدهای دانشگاه آزاد در سراسر کشور از تبدیل سالن‌های آمفی تئاتر این دانشگاه به سالن سینمایی خبر داد.

محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز با بیان اینکه تفاهم نامه جامع همکاری بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دانشگاه آزاد اسلامی تهیه و تنظیم شده است، گفت: جلسات مرتبط با این همکاری نیز برگزار شده است.

وی ادامه داد: من و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بر گسترش همکاری و تعامل بیشتر تاکید داریم. حمایت از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی نیز در این تفاهم نامه در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید:

بهادری جهرمی: دانشگاه آزاد پیشگام در آموزش مهارتی است + ویدیو

وی از تبدیل سالن‌های آمفی تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی به سالن‌های سینما خبر داد و گفت: ما قصد مجهز کردن این سالن‌ها را داریم.

اسماعیلی عنوان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی حدود ۳۰۰ تا ۴۰۰ سالن دارد که می‌توان از ظرفیت آنها استفاده کرد. البته من از دکتر طهرانچی درخواست کرده‌ام که استفاده از این سالن‌های سینما فقط برای دانشجویان این دانشگاه نباشد و عموم مردم بتوانند از آن استفاده کنند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تصریح بر اینکه دانشگاه آزاد اسلامی در شهرهای کوچک سالن‌های آمفی تئاتر مناسبی دارد، گفت: قرار شده است وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در همکاری با دانشگاه آزاد اسلامی، سالن‌های شهرهای کوچک این دانشگاه را تجهیز کند. ما برای هر سالن بین ۴ تا ۵ میلیارد بودجه نیاز داریم تا این سالن‌ها را به امکانات سینمایی مجهز کنیم.

حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از فعالان نشریات دانشگاه آزاداسلامی

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از دانشجویان فعال در حوزه نشریات دانشگاه آزاد اسلامی حمایت ویژه‌ای می‌کند تا آنان در حوزه‌ها تخصصی مانند هوش مصنوعی فعالیت داشته باشند، گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از دانشجویانی که به صورت تخصصی در حوزه نشریات فعالیت دارند، حمایت خواهد کرد. دانشجویان می‌توانند به مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی وزارتخانه مراجعه کنند. البته جزئیات دقیق‌تر آن در سند همکاری لحاظ شده است.

اسماعیلی با اشاره به جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاداسلامی قلم اظهار کرد: بنده چندین سال جزو هیئت داوران این جشنواره بودم. به عنوان مثال جشنواره در سال‌های ۹۷ و ۹۸ در واحد شهر قدس دانشگاه آزاداسلامی برگزار شد که بنده داور بودم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1210022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =