بورس ثابت ماند /  درجا زدن شاخص کل در روز رشد شاخص هم وزن

اگرچه دومین روز کاری شاخص کل بورس رشد یا ریزشی را تجربه نکرد اما شاخص هم وزن با رشدی ۱۸۰۰ واحدی به ارتفاع ۷۴۶ هزار واحد رسید.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، بازار سهام دومین روز کاری هفته را بر خلاف روز های گذشته با فشار عرضه آغاز کرد. البته رفته رفته و هر چقدر که بازار به ساعات پایانی خود نزدیک شد از فشار عرضه ها کاسته و بازار متعادل شد.

بیشتر بخوانید:

هشدار جدی به خریداران سهام در خارج از بورس

بنابراین در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با رشدی جزئی  به ۲ میلیون و ۱۶۱ هزار واحد رسید، همچنین  نیز شاخص کل هم‌وزن نیز با رشدی ۱۸۰۰ واحدی به ارتفاع ۷۴۶ هزار واحد رسید.

گفتنی است سه نماد «حکشتی»، «شپنا» و «وبملت» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «کگهر»، «انتخاب» و «وسپهر» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند، همچنین سه نماد «حکشتی»، «ثشاهد» و «شستا» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «کرومیت»، «فصبا» و «کمرجان» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ ۲۴ مرداد ماه ۱۴۰۲، مبلغ ۵ هزار میلیارد  تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود ۱۵۰ میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند.

در بازار امروز ۲۱۸ نماد در محدوده مثبت و ۲۱۱ نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس ۱۸۵ نماد در محدوده مثبت و ۱۳۹ نماد در محدوده منفی معامله شدند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1210229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =