قیمت اجاره آپارتمان‌های ۵۰ متری در تهران + جدول

اگر قصد اجاره یک خانه ۵۰ متری در تهران را دارید، این گزارش را از دست ندهید.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، در گزارش زیر به بررسی قیمت اجاره خانه ۵۰ متری در تهران خواهیم پرداخت.

بیشتر بخوانید:

پیش‌بینی قیمت مسکن تا پایان سال ۱۴۰۲ / وقت خرید خانه است؟

اگر قصد اجاره یک واحد در مجیدیه را دارید، یک واحد ۵۰ متری ۱۰ ساله را با رهن ۳۰۰ میلیون تومان و اجاره ماهانه ۵ میلیون تومانی در مجیدیه برای اجاره آگهی شده است.

خیابان ستارخان (نام پیشین: خیابان تاج) یکی از مهمترین خیابان‌های شهر تهران است که تماماً در منطقه ۲ شهرداری تهران قرار گرفته است. اگر به دنبال واحد دیگری در ستارخان هستید می‌توانید یک خانه ۵۰ متری که پارکینگ دارد را با پول پیش ۲۰ میلیونی و اجاره ۲ میلیونی در ستارخان کرایه کنید.

اگر واحدی در بریانک مد نظر دارید، باز یک واحد دیگری که ۵۰ متری است و یک خوابه و پارکینگ، انباری، آسانسور دارد را با رهن کامل ۴۰۰ میلیون تومانی در بریانک برای اجاره قیمت گذاری شده است.

همچنین یک واحد دیگری در شمس‌آباد با متراژ ۵۰ متر در حالی که ۱۲ سال از ساخت آن گذشته شده است را با رهن ۲۰۰ میلیون تومانی و اجاره ۷ میلیونی برای اجاره آگهی شده است.

محله نواب در مرکز تهران واقع شده و یکی از محله‌های شلوغ و پرتردد این شهر است. هدف از ساخت این بزرگراه وصل کردن مرکز و شمال تهران به جنوب تهران بود. این بزرگراه از میدان جمهوری اسلامی در شمال بزرگراه در مرکز تهران آغاز می‌شود و به بزرگراه شهید یارجانی و بزرگراه شهید چراغی و بوستان ولایت در جنوب تهران می‌رسد. اگر در نواب به دنبال خانه ۵۰ متری هستید باز یک واحد که انباری، پارکینگ، آسانسور دارد را با پول پیش ۳۸۰ میلیون و اجاره ۳۰۰ هزار تومانی در نواب کرایه کنید.

اگر قصد اجاره یک خانه ۵۰ متری که انباری و آسانسور دارد با رهن ۱۳۰ میلیونی و اجاره ۶ میلیونی در تهرانپارس شرقی قیمت گذاری شده است.

با توجه به سال ساخت، منطقه و برخورداری از امکاناتی مانند آسانسور، پارکینگ و انباری قیمت‌ها متغیر است.

با مطالعه جدول زیر اطلاعات بیشتری درباره قیمت رهن و اجاره خانه ۵۰ متری در تهران به دست خواهید آورد.

مسکن

منبع: اقتصادآنلاین

انتهای پیام/

کد خبر: 1212524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =