اظهارات خبرساز تاج درباره داوران فوتبال!

رییس فدراسیون فوتبال از ورود دو دستگاه VAR‌ به ایران در روز پنج‌شنبه خبر داد و گفت: خودم هم از وضعیت داوری ها در لیگ برتر راضی نیستم و آمدم سیستم کمک داور ضروری است.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، مهدی تاج در جمع خبرنگاران در مورد حق پخش تلویزیونی گفت: خوشبختانه از سال ۸۶ که من در فدراسیون فوتبال بودم تا به الان روابط با صدا و سیما بهتر از هر دوره دیگری است چون حق پخش تصویب شده و حدود ۳۳۰ هزار دلار هم پول پرداخت کردند. ما هر چقدر پول بدهند بیشتر از آن‌ها طرفداری می‌کنیم.

بیشتر بخوانید:

درخواست مهم فدراسیون فوتبال از دولت برای تیم ملی

وی در مورد مذاکره برای ورود VAR گفت: مذاکرات در مورد VAR در حال انجام است و احتمالاً همین پنج‌شنبه دو دستگاه به ایران بیاید اما داوران ایرانی باید آخرین حضورشان را در عربستان بگذارنند. داوران باید با همین دستگاه آموزش ببینند. بیشترین فشار به فدراسیون فوتبال بحث داوری است که به حق هم هست. ما نمی‌توانیم این موضوع را انکار کنیم. داوارن گاهی اوقات اشتباهات تأثیرگذار انجام می‌دهند و من خودم هم از این موضوع ناراضی هستم.

رئیس فدراسیون فوتبال تأکید کرد: داوری‌ها باعث نگرانی همه شده است و باید VAR را بیاوریم. یکی دو تا دستگاه پنج‌شنبه می‌آید. برخی اعتراض‌ها به فدراسیون از سوی باشگاه‌ها وارد نمی‌دانم اما معتقدم اعتراض به داوری در برخی مواقع درست است و برخی تیم‌ها به صورت جدی ضرر می‌بینند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1213876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =