جنگ بنزما با رسانه‌ها بر سر آینده‌اش با الاتحاد

کاپیتان سابق رئال مادرید اظهاراتی متفاوت درباره آینده اش با الاتحاد عربستان برخلاف ادعای رسانه های دنیا کرد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، «رسانه ها دروغ می گویند!» این جمله انتقادی کریم بنزما، کاپیتان سابق رئال درباره شایعات درخواست جدایی این بازیکن از الاتحاد عربستان است.

بیشتر بخوانید:

شرط عجیب کریم بنزما برای بازگشت به فوتبال اروپا

بنزما با دستمزد سالیانه ۱۰۰ میلیون یورو در الاتحاد عربستان دومین بازیکن پردرآمد دنیا بعد از کریستیانو رونالدو به شمار می آید.

بر اساس گزارش امروز (چهارشنبه) نشریه اکیپ فرانسه، بنزما درباره اخبار منتشر شده در رسانه ها در یک ماه گذشته مبنی بر درخواست جدایی اش از الاتحاد واکنش نشان داد و تمام این اخبار را «غیر صحیح» خواند.

بنزما ماه گذشته با ترک جده و برنگشتن در زمان مقرر به این کشور باعث شد تا رسانه های مختلف از درخواست جدایی این بازیکن از تیم سعودی صحبت کنند. بنزما به دلیل غیبت های متوالی اش در تمرینات الاتحاد از سوی گایاردو ممنوع الورود شد و نتوانست به اردوی دبی ملحق شود و این روزها به تنهایی در جده تمرین می کند.

نشریه فرانسوی می نویسد که واقعیت ماجرای دلخوری بنزما از باشگاه عربستانی این است که دارنده توپ طلای بهترین بازیکن دنیا در سال ۲۰۲۲ از مدیران باشگاه الاتحاد درخواست کرده که بازیکنان جدید و هم سطح خودش را جذب کنند تا بنیه تیم تقویت شود و بتوانند با تیم های بزرگ لیگ عربستان مثل الهلال و النصر که ستارگانی مثل رونالدو و نیمار را دارند، رقابت کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1217110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =