۱۱ فروند هواپیمای شکاری و ترابری در پایگاه شهید دوران عملیاتی شد

یازده فروند هواپیمای شکاری و ترابری نیروی هوایی ارتش در پایگاه هوایی شهید دوران شیراز بازآماد و به ناوگان عملیاتی نیروی هوایی ارتش ملحق شد.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، یازده فروند هواپیمای شکاری و ترابری نیروی هوایی ارتش (۳ فروند pc۶، ۴ فروند سوخو ۲۴، یک فروند ایلوشین و ۳ فروند c۱۳۰) در پایگاه هوایی شهید دوران شیراز به دست متخصصان و نخبگان این پایگاه هوایی بازآماد و با حضور امیر سرتیپ واحدی به ناوگان عملیاتی نیروی هوایی ارتش ملحق شد.

بیشتر بخوانید:

رزمایش مدافعان آسمان ولایت / ده‌ها فروند هواپیما به اهداف تعیین شده حمله کردند

امیر خلبان «حمید واحدی» فرمانده نیروی هوایی ارتش در این مراسم ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و قدردانی از تلاش‌های کارکنان فنی و متخصص این پایگاه، گفت: بسیار خرسندم که در جمع شما مردان مرد هستم که باوجود کمبودها و تحریم‌ها کاری کردید کارستان. شما بزرگواران ثابت کردید پای انقلاب و رهبری ایستادید.

وی با اشاره به اینکه دلیرمردان نیروی هوایی ارتش کارنامه خوبی در هشت سال دفاع مقدس و جبهه مقاومت داشته اند، افزود: خلبانان تیز پرواز و جوانان برومند این نیرو در روزهای اول جنگ با اجرای عملیات‌های متعدد و مختلف چنان ضرب شستی به دشمن نشان دادند که در همان اوائل پی به اشتباه محاسباتی خود برد.
امیرسرتیپ واحدی گفت: این کارها با دستان پرتوانمند شما متخصصان متعهد انجام شده است و دست همه شما عزیزان را با افتخار میبوسم چرا که شما غیورمردان ثابت کردید که یک سرباز مخلص و پشتیبان ولایت هستید.

امیر سرتیپ واحدی همچنین با تاکید بر حضور پرشور در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: دشمن تلاش دارد انتخابات را کمرنگ جلوه دهد، چرا که هدفش نابودی کشورمان است و باید مواظب جنگ ترکیبی دشمن باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1218271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =