شرط نکونام برای بازی با نساجی چه بود؟

دیدار دوستانه استقلال مقابل نساجی روز شنبه برگزار شد و در نهایت با تساوی یک بر یک خاتمه پیدا کرد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، جدال تدارکاتی استقلال با نماینده مازندران در لیگ برتر در حالی برگزار شد که جواد نکونام شرط ویژه‌ای را جهت انجام این دیدار تعیین کرده بود و تاکید داشت بدون تحقق این شرط اجازه نمی‌دهد شاگردانش به میدان بروند. شرطی که البته کاملاً مرسوم است و در دنیای حرفه‌ای فوتبال منطقی به نظر می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

کدام بازیکن از لیست خرید استقلال خارج شد؟

سرمربی استقلال از قبل با نساجی هماهنگ کرده بود که آنها به عنوان مهمان از مسابقه تصویربرداری نکنند. نکونام و مربیان استقلال تاکید داشتند با توجه به اینکه جام حذفی آغاز شده و دور برگشت لیگ برتر هم به زودی استارت می‌خورد، فیلم بازی‌های دوستانه می‌تواند کمک بسیار موثری برای حریفان استقلال باشد روی همین اصل برای اینکه خیالش از هر جهت راحت شود مسابقه نباید تصویربرداری شود. تیم نساجی نیز به احترام استقلال و با توجه به اصول حرفه‌ای فوتبال این شرط را پذیرفت و بازی بدون هیچ مشکلی انجام شد.

جواد نکونام تابستان امسال قبل از شروع لیگ بیست و سوم هم این رویه را مد نظر قرار می‌داد و در تمام دیدارهایی که استقلال به عنوان مسابقات تدارکاتی پیش از فصل انجام داد، بازی یا تصویربرداری نشد یا اینکه فقط گروه رسانه‌ای استقلال از آن فیلمبرداری کردند و در اختیار خود جواد گذاشتند. شیوه ای که کارلوس کی روش هم آن را گاهی اوقات پیاده می کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1218820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =