دردسر جدید برای استقلالی‌ها / باشگاه باید با یکی از بازیکنان مازاد به توافق برسد

باشگاه استقلال ناچار است با حداقل یکی از بازیکنان مازاد خود به توافق برسد.

به گزارش گروه ورزش ایسکانیوز، استقلال که با بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی خود روبرو بود، در نهایت موفق شد با پرداخت بدهی‌ها پنجره نقل و انتقالاتی خود را باز کند و قرارداد بازیکنان جدید خود را به ثبت برساند. آبی‌ها در نقل و انتقالات زمستانی موفق شدند سیلوا، ماشاریپوف و فخرالدینی را به خدمت بگیرند و یامگا و مهری هم از جمع استقلالی‌ها جدا شدند. با کنار گذاشتن یامگا به دلیل مصدومیت از ناحیه چشم و همچنین جدایی سعید مهری، دو جای خالی در لیست استقلال باز شد و آن‌ها توانستند قرارداد ماشاریپوف و سیلوا را ثبت کنند.

بیشتر بخوانید

ترکیب احتمالی استقلال مقابل صنعت نفت

این درحالیست که مدیران استقلال برای ثبت قرارداد فخرالدینی دچار مشکل هستند چرا که هنوز بازیکن دیگری به صورت رسمی از جمع آبی‌ها جدا نشده است. نکونام نام ارسلان مطهری و زبیر نیکنفس را در لیست خروج خود قرار داده ولی باشگاه استقلال هنوز نتوانسته رضایت این دو بازیکن را برای جدایی بگیرد و قراردادشان را به صورت توافقی فسخ کند. مطهری و نیکنفس هم بدون گرفتن پول حاضر به فسخ قرارداد نیستند و همین موضوع به یک مشکل بزرگ برای این تیم تبدیل شده است.

مشکلی که می‌تواند تبعات سنگینی برای استقلال به همراه داشته باشد. در صورتیکه باشگاه استقلال به صورت توافقی قرارداد مطهری یا نیک‌نفس را فسخ نکند و اقدام به فسخ قرارداد به صورت یکطرفه کند، در صورت شکایت این دو بازیکن، فسخ غیر موجه تلقی خواهد شد و آنوقت جرایم سنگینی برای استقلال به همراه خواهد داشت. در صورت وقوع چنین اتفاقی، باشگاه استقلال می‌بایست هم به بازیکنانی که قراردادشان را به صورت یکطرف فسخ کرده، غرامت بدهد و هم پنجره نقل و انتقالاتی آن‌ها دوباره برای یکسال بسته خواهد شد. استقلالی‌هاح ناچارند یا با بازیکنان مازاد خود توافق کنند و یا اینکه قید حضور فخرالدینی را بزنند. گفتنی است تا این لحظه هیچ توافقی با نیکنفس و مطهری برای فسخ قرارداد صورت نگرفته است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1220435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =