قتل هولناک یک زن و دختر در جنوب شرق تهران

رییس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری قاتل یک زن و دختر در محدوده شرق تهران خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سردار علی ولی‌پور گوردزی در این خصوص گفت: اوایل اسفند در پی وقوع ۲ فقره قتل «یک زن حدود ۵۰ ساله و یک دختر حدود ۲۰ ساله» در محدوده جنوب شرق تهران، موضوع رسیدگی به این پرونده در دستورکار تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

قاتل فراری پس از قتل شوهرخواهر خودکشی کرد

وی افزود: کارآگاهان اداره دهم این پلیس در گام نخست به محل جنایت اعزام و دریافتند یک زن و یک دختر بر اثر اصابت گلوله کلت کمری به قتل رسیده‌اند.

وی گفت: طی تن پیمایی از هر ۲ مقتول آثار یک گلوله در سر زن ۵۰ ساله و یک گلوله در گلوی دختر ۲۰ ساله مشاهده شد و در رصدهای اطلاعاتی، هویت آنان شناسایی و مشخص شد ۲ مقتول با یکدیگر رابطه مادر و دختری دارند.

سردار ولی‌پور گودرزی افزود: بررسی‌های پلیس حاکی از این بود، قاتل پس از به قتل رساندن این مادر و دختر به صورت بسیار هولناک خودزنی کرده و به بیمارستان منتقل و تحت درمان پزشکی است.

وی افزود: در شاخه دیگری از تحقیقات، کارآگاهان به دست آوردند زن ۵۰ ساله با قاتل حدودا هشت سال زندگی مشترک دارند ولی هر این زوج به صورت مستمر با یکدیگر درگیر بطوریکه چند روز پیش از بروز حادثه هر ۲ نفر با هم نزاع و درگیری داشته‌اند تا اینکه روز حادثه با شنیدن صدای شلیک گلوله قتل صورت گرفته است.

سردار ولی‌پور گودرزی با بیان اینکه قاتل در بیمارستان در حال مداوا و دریافت خدمات درمانی است، یادآور شد: پس از تکمیل تحقیقات جزئیات این حادثه هولناک اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1222285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =