فولاد خوزستان دنبال مربی خارجی

احمد آل‌نعمه قصد دارد یک مربی کارنامه دار و سرشناس خارجی را به جمع اعضای کادر فنی تیم فولاد خوزستان اضافه کند

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، بعد از اضافه شدن حسین کعبی، میثم سلیمانی و حمیدرضا جودکی‌نژاد به فولاد خوزستان هنوز کادر فنی این تیم تکمیل نشده و آل‌نعمه در تلاش است تا یک مربی خارجی خوب را به جمع دستیارانش اضافه کند.

بیشتر بخوانید:

دستیار سابق سرمربی استقلال به فولاد بازگشت

در این بین سرمربی فولاد ابتدا نام صالح مصطفوی دستیار فرهاد مجیدی در استقلال و مارتیک خاچاطوریان که در ایران سال‌ها سرمربیگری کرده است را به باشگاه اعلام کرد، اما این دو مربی به دلایلی از حضور در ایران سر باز زدند.

گزینه بعدی آل‌نعمه یک مربی خارجی با کارنامه‌ای جذاب است. میک مک‌درموت مربی ایرلندی ۵۰ ساله که در زمان سرمربیگری کارلوس کی‌روش در تیم ملی ایران یکی از دستیاران بود، گزینه جدید سرمربی فولاد برای تقویت کادر فنی است.

فولادی‌ها با مک درمورت که در استقلال هم کار کرده و همراه کی‌روش در تیم ملی قطر نیز بود، مذاکراتی کرده و از نظر مالی توافقاتی داشته‌اند. این مربی البته یک مشکل خانوادگی و شخصی دارد که همین مسئله برای حضور دوباره در ایران او را مردد کرده است.

مذاکرات با مک درمورت ادامه دارد، اما اگر آل‌نعمه نتواند این مربی ایرلندی را راضی به حضور در کادر فنی فولاد کند، باید یک گزینه خارجی دیگر را برای دستیاری خود به مدیران باشگاه پیشنهاد بدهد.

گفتنی است؛ در حال حاضر حسین کعبی و میثم سلیمانی (مربی)، نادر غبیشاوی (مربی دروازه‌بان‌ها)، حمیدرضا جودکی‌نژاد (مربی بدنساز)، اولی گلادیسون (کمک بدنساز) و نیما دهقان (آنالیزور) اعضای کادر فنی فولاد با سرمربیگری احمد آل‌نعمه را تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1223402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =