تصمیم کونسیسائو درمورد طارمی صدای هواداران پورتو را درآورد

نتیجه بازی در ضربات پنالتی با نتیجه ۴ بر ۲ به سود آرسنال به پایان رسید و مهدی طارمی پشت هیچ کدام از پنالتی‌های پورتو قرار نگرفت.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا بامداد چهارشنبه برگزار شد و تیم فوتبال پورتو پس از شکست یک بر صفر برابر آرسنال در وقت‌های قانونی، در ضربات پنالتی با نتیجه ۴ بر ۲ شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت. دیدار رفت این دو تیم به میزبانی پورتو با نتیجه یک بر صفر به سود پورتو به پایان رسیده بود.

بیشتر بخوانید:

حضور مهدی طارمی مقابل آرسنال قطعی شد

این شکست در حالی برای پورتو رقم خورد که مهدی طارمی لژیونر ایرانی پورتو بازی را از روی نیمکت آغاز کرد و در دقیقه ۸۸ به جای «اوانیلسون» وارد زمین شد و مجموعاً با وقت‌های اضافه ۳۲ دقیقه بازی کرد.

نتیجه بازی در ضربات پنالتی با نتیجه ۴ بر ۲ به سود آرسنال به پایان رسید و مهدی طارمی پشت هیچ کدام از پنالتی‌های پورتو قرار نگرفت تا این مساله مورد انتقاد هواداران تیم پورتو قرار بگیرد.

طارمی قرار بود پنالتی پنجم پورتو را بزند اما فرصتی برای زدن ضربه پنجم به این تیم پرتغالی نرسید. به همین دلیل تصمیم کونسیسائو با انتقاد گسترده هواداران و کاربران شبکه‌های اجتماعی مواجه شد.

یک کارشناس فوتبال در این خصوص در شبکه‌های اجتماعی گفت: انتخاب طارمی به عنوان پنجمین بازیکن برای زدن ضربه اشتباه بود و بهترین بازیکن‌ها باید ضربات اول را بزنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1224368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =