سوسیس و کالباس‌های تاریخ گذشته در ورامین معدوم شدند

مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف از کشف مقادیری سوسیس و فرآورده‌های پروتئینی تاریخ گذشته در گشت مشترک بازرسی، خبر داد .

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف شهرستان ورامین با اشاره به تداوم بازرسی های گشت اتاق اصناف اظهارداشت: طی گشت مشترک بازرسین اتاق و کارشناسان شبکه بهداشت و درمان از اغذیه فروشی‌ها و خشکه پزی‌های شهرستان ورامین ، ۱۴ کیلو گرم سوسیس و کالباس تاریخ گذشته و غیرقابل استفاده از یک واحد صنفی کشف ، معدوم و پرونده واحد متخلف به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

بیشتر بخوانید

تغذیه‌ کودکان در معرض اضافه وزن و چاقی چگونه باید باشد؟

قاسم دربانی با اشاره به گرم شدن هوا و اهمیت سلامت شهروندان افزود : گشت مشترک بازرسان اتاق اصناف شهرستان ورامین و کارشناسان شبکه بهداشت و درمان از واحدهای صنفی اغذیه فروشی و پخش مواد پروتئینی در سطح شهرستان به منظور کنترل و نظارت بر مواد پروتئینی ، بصورت مستمر ادامه خواهد داشت .

وی در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان عزیز در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی میتوانند ، گزارشات خود را به شماره تلفن‌های ۳۶۲۸۰۶۷۶ _۳۶۲۵۹۱۱۱ واحد بازرسی اتاق اصناف اعلام کنند تا به سرعت رسیدگی شود.

۷ واحد مشاور املاک در گشت مشترک نظارتی شهرستان قرچک پلمپ و جریمه شدند

در راستای نظارت بر فعالیت واحدهای مشاورین املاک گشت مشترک نظارتی با حضور نمایندگان ادارات صمت،مسکن و شهرسازی،پلیس اماکن و اتحادیه املاک برگزار گردید.

در این بازدید ها تعداد ۳ واحدمشاور املاک پلمپ و برای ۴ واحد نیز پرونده تخلف تشکیل شد.

گفتنی است شهروندان درصورت مشاهده واحدهای فاقدجواز کسب،عدم نصب نرخنامه،گرانفروشی و تخلفاتی از این قبیل مراتب را از طریق سامانه ستاد خبری ۱۲۴ منعکس نمایند.

قرچک شهرستانی تک بخشی است که با ۸ روستای دارای دهیاری با جمعیت ۲۷۰ هزار نفری قرچک که ۳۰ درصد آنان در مناطق روستایی زندگی می‌کنند در ۳۰ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.

کد خبر: 1230920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =