۲۵ هزار بسته تنباکوی قاچاق در بازار تهران کشف شد

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۲۵ هزاربسته تنباکوی قاچاق به ارزش بیش از ۱ میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش گروهاجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت در تشریح محموله قاچاق یک میلیارد تومانی اظهار داشت: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به کشف دخانیات قاچاق از انباری در محدوده بازار تهران شدند.

بیشتر بخوانید:

۲۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در بندرعباس کشف شد

وی گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص گردید مقادیری کالای خارجی در انباری در بازار تخلیه و دپو گردیده که کالای خارجی توسط خودروهای شوتی به این مکان منتقل شده و به بازار ارسال می شود.

سرهنگ افشاری افزود: مامورین این پلیس محل موصوف را بازرسی کرده که مشخص شد محل یک باب انبار کالای بازرگانی بوده و کالاها در سامانه انبارها نیز ثبت نشده و اسناد گمرکی مطابقتی با کالاهای مکشوفه نداشته و فاقد هرگونه اسناد و مدارک گمرکی است.

این مقام انتظامی افزود: کالاها شامل تعداد ۲۵۳۲۰ بسته محصول کشور امارات بود که پرونده قضایی مربوطه تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی گردید.

این مقام پلیسی بابیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از ۱ میلیارد تومان اعلام کرده اند،از شهروندان درخواست کرد درصورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکارکالا با این پلیس به شماره های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ ویا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1231825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =