پیشکسوت پرسپولیس: حرف‌های استقلالی‌ها تکراری شده است

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس اظهارات اعضای کادر فنی و بازیکنان استقلال در مورد حمایت از پرسپولیس و اشتباهات داوری به ضرر آبی‌پوشان را تکراری دانست.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، حمید درخشان درباره برد پرسپولیس برابر استقلال خوزستان اظهار داشت: پرسپولیس در نیمه اول به دلیل اشتباهات خط دفاعی و عدم جاگیری خوب بازیکنان در این منطقه از زمین، سه گل دریافت کرد، ولی در نیمه دوم به خوبی فعل خواستن را صرف کرد و البته تعویض‌های اوسمار هم کمک زیادی کرد تا نتیجه تغییر کند. واقعاً در آن شرایط جبران سه گل خورده کار هر تیمی نبود، ولی پرسپولیس نشان داد که چقدر برای گل زدن عطش دارد و جدا از چهار گلی که به ثمر رساند، چند موقعیت خوب دیگر را هم از دست داد. فشار بیش از حد پرسپولیس باعث شد تا خط دفاعی استقلال خوزستان بر خلاف نیمه اول‌ متزلزل باشد و در واقع پرسپولیس مزد بازی تهاجمی‌اش را گرفت.

بیشتر بخوانید
زنگ خطر برای پرسپولیس به صدا درآمد

وی راجع به شانس قهرمانی پرسپولیس خاطر نشان کرد: بر خلاف هفته‌های گذشته حالا سرنوشت قهرمانی دست پرسپولیس است و این تیم مدت‌ها در انتظار بود تا استقلال امتیاز از دست بدهد که این اتفاق رخ داد. پرسپولیس باید برای قهرمان شدن از دو بازی پایانی شش امتیاز بگیرد و هیچ توجهی هم به نتایج تیم رقیب نداشته باشد. پرسپولیس باید کار خودش را به بهترین شکل انجام دهد تا دوباره قهرمانی در لیگ ایران را تجربه کند.

درخشان در واکنش به مصاحبه برخی سرمربی استقلال و برخی از اعضای کادر فنی و بازیکنان این تیم علیه پرسپولیس تصریح کرد: سال‌هاست که این حرف‌های تکراری را از آنها می‌شنویم و احضارشان به کمیته انضباطی بهترین تصمیم بود. تیم‌ها باید در زمین مسابقه حرف‌شان را بزنند، یعنی اینکه وقتی 3 بر صفر عقب می‌افتید، در نهایت تلاش کنید تا چهار گل بزنید و بازی را ببرید. استقلالی‌ها به جای این حرف‌ها دنبال نقطه ضعف‌شان باشند و بروند بازی با نساجی را مرور کنند و ببینند چقدر موقعیت داشتند و چگونه فوتبال بازی کردند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس یادآور شد: در این سال‌ها پرسپولیس بارها با قدرت به قهرمانی رسیده است. آیا دو سال پیش که استقلال قهرمان شد همه چیز گل و بلبل بود؟! دوران این حرف‌ها که مشکلات فنی را توجیه کنید و تقصیر را گردن دیگران بیندازید، تمام شده است.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1231897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =