سرمربی پورتو: مهدی طارمی در این ۴ سال مرا خیلی عصبی کرد

سرمربی تیم فوتبال پورتوی پرتغال مطالبی درباره دوره حضور مهدی طارمی در تیمش بیان کرد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم فوتبال پورتو شب گذشته با گل مهدی طارمی در فینال جام حذفی پرتغال اسپورتینگ لیسبون را با نتیجه ۲ بر یک شکست داد و قهرمان شد. این آخرین بازی مهدی طارمی با پیراهن پورتو بود و فصل آینده برای اینتر ایتالیا به میدان خواهد رفت.

بیشتر بخوانید:
پرتغالی‌ها به مهدی طارمی جایزه دادند

سرجیو کونسیسائو، سرمربی پورتو پس از پایان این بازی با اشاره به مهدی طارمی گفت: برای مهدی طارمی و خانواده‌اش بهترین‌ها را آرزو می‌کنم. او در این چهار سال واقعا مرا عصبانی کرد و توان زیادی از من به ویژه در تمرینات گرفت! طارمی روش کاری متعلق به خودش را دارد. او یک بازیکن حرفه‌ای است اما گاهی بسیار آرام است. این موضوع مرا خیلی عصبی کرد اما در مجموع بسیار جدی بود.

کونسیسائو خاطرنشان کرد: با تمام این چیزهایی که گفتم من موفق شدم بهترین نتیجه را از طارمی بگیرم. هرچند این کار آسانی نبود. زمانی که متوجه شدم می‌خواهد به ایتالیا برود پذیرش این موضوع برای هواداران پورتو آسان نبود. من همیشه به مهدی طارمی اعتقاد داشتم. به نظرم این نگرش بازیکن یا مربی است که او را می‌سازد و ارتباطی به قرارداد ندارد. طارمی تا روز آخر قراردادش مثل بازیکنانی کار کرد که قرارداد بلندمدت دارند. ما هم توانستیم از طارمی بهترین استفاده را ببریم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1232015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =