به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز؛ به نقل از ریا نووستی، «الکسی لیخاچف» مدیرعامل روساتم در سخنانی گفت که اگر اوضاع پیرامون ایران بدتر نشود «متخصصان روساتم در هفتههای آینده به نیروگاه هستهای بوشهر بازخواهند گشت.»
لیخاچف همچنین عنوان کرد که روساتم آماده حلوفصل هرگونه مسئله فنی مربوط به اورانیوم غنیشده ایران است.
انتهای پیام/
نظر شما