متخصصان روس‌اتم طی هفته‌های آتی به نیروگاه هسته‌ای بوشهر بازمی‌گردند

مدیرعامل شرکت روس‌اتم روز جمعه تاکید کرد که طی هفته‌های آتی، متخصصان این شرکت به نیروگاه هسته‌ای بوشهر بازمی‌گردند.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز؛ به نقل از ریا نووستی، «الکسی لیخاچف» مدیرعامل روس‌اتم در سخنانی گفت که اگر اوضاع پیرامون ایران بدتر نشود «متخصصان روس‌اتم در هفته‌های آینده به نیروگاه هسته‌ای بوشهر بازخواهند گشت.»

لیخاچف همچنین عنوان کرد که روس‌اتم آماده حل‌وفصل هرگونه مسئله فنی مربوط به اورانیوم غنی‌شده ایران است.

انتهای پیام/

کد مطلب: 1310460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha