تولید ۳ محصول جدید در حوزه مکاترونیک و مخابرات در پارک پردیس

یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در پارک فناوری پردیس موفق به تولید ۳ محصول جدید در حوزه مکاترونیک و مخابرات و ارتقاء یک محصول در همین حوزه شده‌ است.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، هادی آگاهی، مدیر عامل یک شرکت دانش بنیان با بیان اینکه این شرکت در سال ۱۳۹۳ تاسیس شده است، گفت: هدف اصلی شرکت، تولید محصولات فناورانه‌ ترکیبی، از سه رشته برق، مکانیک و نرم افزار است.

آگاهی گفت: هدف اصلی شرکت، تولید محصولات فناورانه‌ی ترکیبی، از سه رشته برق، مکانیک و نرم افزار است.جمعی از نخبگان دور هم جمع شدند و هر کدام با توجه به تخصصی که دارا بودند و نیاز سنجی که در حوزه خودشان داشتند، طرح‌هایی ارائه کردند.

وی با اشاره به این نکته که در طول مدت فعالیت، در حفظ بقای شرکت خود موفق بوده‌اند، گفت: توسعه طولی لازمه تولید محصولات فناورانه است. اما تلاش اصلی شرکت در ضمن توجه به این شاخص، توسعه عرضی و تولید محصولات متنوع در حیطه تجهیزات و فناوری‌های همسایه بوده است. چرا که معتقد بودیم امکان بقای شرکت‌ها در شرایط رکود فعلی، تنها با داشتن یک محصول، کمی دور از ذهن است. خوشبختانه توانستیم این ایده را محقق کنیم.

وی تصریح کرد: تا به امروز موفق به تجاری سازی ۱۰ محصول شرکت شده‌ایم و با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، به امید خدا در سال‌های پیشرو، این عدد به ۱۵ محصول خواهد رسید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1065172

وب گردی

وب گردی