تحریم‌ها باعث می‌شود روی داشته‌های خود بیشتر تکیه کنیم

وزیر نیرو گفت: اگرچه در شرایط تحریم، محدودیت‌ها و سختی‌هایی داریم، اما تحریم موجب می‌شود اتکای بیشتری روی داشته‌هایمان داشته باشیم.

وزیر نیرو گفت: اگرچه در شرایط تحریم، محدودیت‌ها و سختی‌هایی داریم، اما تحریم موجب می‌شود اتکای بیشتری روی داشته‌هایمان داشته باشیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، به نقل از وزارت نیرو، رضا اردکانیان در حاشیه بازدید از نمایشگاه هفته دفاع مقدس در ستاد وزارت نیرو، با گرامیداشت خاطره سال‌های دفاع مقدس و ادای احترام به ارواح شهدای گرانقدر دفاع مقدس گفت: شوقی که همکاران صنعت آب و برق در دوران دفاع مقدس داشتند تا از بسیجی‌ها و مردم عادی که هر کدام به طریقی در صحنه حاضر بودند عقب نمانند، وصف‌ناشدنی بود.

وی با بیان اینکه وزارت نیرو بنا به طبیعت مسئولیتش که تأمین کننده آب و برق است، تأسیسات گسترده‌ای را از این حیث در سراسر کشور به‌ویژه در مناطق مرزی دارد، افزود: در سال‌های دفاع مقدس، همکاران صنعت آب و برق مسئولیت سنگینی را عهده‌دار بودند که هم از تأسیسات حفاظت و حراست کنند و آنها را توسعه دهند و هم وظیفه اصلی‌شان که تأمین و عرضه آب و برق مطمئن و پایدار بود را انجام دهند.

به گفته این مقام مسؤول اما این دو مسئولیت مهم مانع از این نبود که همپای همه اقشار و صنوف در صحنه دفاع هم حاضر باشند و حتی در یکی از مناسبت‌هایی که توفیق داشتم همراه وزیر شهید حسن عباسپور، برای سرکشی به جبهه‌ها و همکارانی که برخی از این‌ها شهید شدند، حاضر شوم، می‌دیدم شوقی که همکاران صنعت آب و برق داشتند تا از بسیجی‌ها و مردم عادی که هر کدام به طریقی در صحنه حاضر بودند عقب نمانند، وصف‌ناشدنی بود.

وزیر نیرو با بیان این که چنین روحیه‌ای حفظ شده است، گفت: این که در تابستان گرم و زمستان سرد و شرایط تحریم و مضیقه‌های اقتصادی همچنان می‌بینیم که وزارت نیرویی‌ها یک انگیزه و تعصبی دارند که تحت هر شرایطی آن دو وظیفه اصلی‌شان به خوبی انجام شود، جدا از جنبه‌های حرفه‌ای و تخصصی، ریشه در روحیه‌ای دارد که از چهار دهه پیش در این بدنه تزریق شده و همواره احساس می‌کنند که یک کار مهم و تأثیرگذار در زندگی هموطنان خود انجام می‌دهند و وظیفه و مسئولیت مهمی بر عهده دارند.

وی افزود: امیدوارم نسل‌های جدید و جوانی هم که وارد این صحنه و صنعت می‌شوند، بتوانند از این فضا و روحیه بهره ببرند، هر کدام از ما در هر مسئولیت و موقعیتی که هستیم قدر بدانیم.
انتهای پیام

کد خبر: 1073283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =