کنفرانس ملی علم، فناوری و پیچیدگی اقتصادی برگزار می‌شود

کنفرانس ملی علم، فناوری و پیچیدگی اقتصادی در محورهای پیچیدگی اقتصادی و توسعه اقتصادی، بازارهای مالی و پیچیدگی اقتصادی و ... سه‌شنبه ۲۲ مهرماه به صورت مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور با همکاری دانشگاه الزهرا و با مشارکت بخش خصوصی و دولتی، کنفرانس ملی علم، فناوری و پیچیدگی اقتصادی را سه‌شنبه ۲۲ مهرماه به صورت مجازی برگزار می‌کند. علاقه‌مندان می‌توانند از طریق آدرس meeting.alzahra.ac.ir/economic/  در این کنفرانس شرکت کنند. همچنین مقالات برتر امکان چاپ در مجلات معتبر علمی را خواهند داشت.

محورهای همایش شامل پیچیدگی اقتصادی و توسعه اقتصادی، بازارهای مالی و پیچیدگی اقتصادی، پیچیدگی اقتصادی و رونق تولید ملی، تولیدات علمی و پیچیدگی اقتصادی، قابلیت های فناورانه و پیچیدگی اقتصادی، نهادها و پیچیدگی اقتصادی، سیاست های دولت در راستای پیچیدگی اقتصادی، اشتغال و پیچیدگی اقتصادی، نوآوری در سایه پیچیدگی اقتصادی، آمار و اطلاعات و پیچیدگی اقتصادی، آموزش عالی و پیچیدگی اقتصادی، رویکردهای مدلسازی به پیچیدگی اقتصادی، کارآفرینی و پیچیدگی اقتصادی، ارتباط دانشگاه و صنعت و پیچیدگی اقتصادی و پیچیدگی اقتصادی و اقتصاد مقاومتی خواهد بود.

 دستورالعمل شرکت مجازی در کنفرانس در conference.nrisp.ac.ir/steco/fa/‎ آمده است. 

انتهای پیام/

کد خبر: 1074829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =