درخشش تیم دانشگاه آزاد اسلامی در لیگ برتر قایقرانی آب‌های آرام کشور

مرحله نخست دور رفت لیگ برتر قایقرانی آب های آرام مردان در دریاچه آزادی آغاز شد. تیم های سپاهان، دانشگاه آزاد اسلامی و میداف به ترتیب اول تا سوم این مرحله از رقابت ها هستند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) و به نقل از روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، امروز نخستین دوره لیگ برتر قایقرانی آب های آرام مردان، یادواره سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در دریاچه آزادی تهران آغاز شد.

در این رقابت‌ها باشگاه‌های سپاهان، دانشگاه آزاد اسلامی، میداف، مقاومت سمنان، نوتریورسام، آریامن، عقاب نهاجا و یادآوران کارون خرمشهر حضور دارند.

این مرحله با برگزاری مسابقه های کایاک و کانوی ۱۰۰۰ و ۵۰۰ متر و مسابقه امدادی ۲۰۰ متر در مرحله نخست انجام شد.

در کایاک یک نفره ۱۰۰۰ متر علی آقامیرزایی از دانشگاه آزاد اسلامی با زمان ۳:۵۹.۹۴۰ دقیقه اول، امید احمدی از میداف با زمان ۴:۰۳.۱۱۰ دقیقه دوم و ابوالفضل درجزی از نوتریورسام با زمان ۴:۰۷.۵۳۶ سوم شدند.

در کانوی یک نفره ۱۰۰۰ متر شاهو ناصری از مقاومت با زمان ۴:۲۹.۴۲۹ دقیقه مقام اول، عرفان زنده‌پی از میداف با زمان ۴:۳۴.۴۰۲ دقیقه مقام دوم و امیرمحمد اسماعیلی از دانشگاه آزاد اسلامی با زمان ۴:۵۴.۱۶۳ دقیقه مقام سوم را به دست آوردند.

در کایاک یک نفره ۵۰۰ متر امین بوداغی از سپاهان با زمان ۱:۵۲.۲۰۷ دقیقه اول، محمد میرزایی از مقاومت با زمان ۱:۵۵.۵۷۷ دقیقه دوم و علی طاهری از میداف با زمان ۱:۵۷.۹۷۳ دقیقه سوم شدند.

در کانوی یک نفره ۵۰۰ متر محمدنبی رضایی از سپاهان ۱:۵۸.۶۴۴ دقیقه مقام نخست را به دست آورد، عادل مجللی از دانشگاه آزاد اسلامی با زمان ۲:۰۳.۳۷۳ دقیقه در جایگاه دوم ایستاد و سبحان بیرانوند از نوتریورسام با زمان ۲:۱۰.۷۸۹ دقیقه سوم شد.

در مسابقه امدادی ۲۰۰ متر نیز تیم سپاهان با ترکیب محمدنبی‌رضایی، سروش رضویان، امین بوداغی و سپهر ساعتچی با زمان ۲:۵۵.۵۹۳ دقیقه اول، تیم دانشگاه آزاد سلامی با ترکیب عادل مجللی، پیمان قوی‌دل، امیرمحمد اسماعیلی و علی آقامیرزایی با زمان ۲:۵۶.۷۶۲ دقیقه دوم و تیم میداف با ترکیب امید احمدی، رضا رئیسی، محمد شکوری و عرفان زنده‌پی با زمان ۳:۰۷.۲۰۸ دقیقه سوم شدند.

در پایان مرحله نخست، تیم سپاهان با ۴۲ امتیاز در رده نخست ایستاد، دانشگاه آزاد اسلامی با ۳۶ امتیاز رده دوم را به خود اختصاص داد و میداف با ۳۳ امتیاز سوم شد.

لیگ برتر آب های آرام مردان با برگزاری مرحله دوم دور رفت، عصر امروز در دریاچه آزادی ادامه پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1086542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =