رایانه قابل حمل کنسول بازی می‌شود

دو شرکت لنوو و ان ای سی با همکاری یکدیگر رایانه قابل حمل کوچکی را تولید کرده‌اند که لیو مینی نام دارد و قابل تبدیل به کنسول بازی نیز هست.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) و به نقل از نیواطلس، رایانه یادشده در ظاهر شبیه به نوت بوک های قدیمی است که برای وبگردی و اجرای برنامه‌های ساده کاربرد دارند. اما با تا زدن صفحه کلید رایانه مذکور در پشت آن می‌توان از آن به عنوان کنسول بازی استفاده کرد.

نمایشگر این نوت بوک ۸ اینچی است و دقت آن ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل است. از دو طرف صفحه کلید این نوت بوک دو دسته بازی چسبیده بیرون می‌آید که اجرای بازی‌های ویدئویی مختلف را ممکن می‌کند.

در این محصول از پردازنده نسل یازدهم Core i۷-۱۱۸۰G۷ اینتل، پردازنده گرافیکی ایکس ای اینتل، ۱۶ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی استفاده شده است. سازگاری با وای فای ۶ و بلوتوث ۵.۱ در کنار دو پرت یو اس بی – سی و جک هدفون و میکروفون از جمله مزایای این رایانه است.

ابعاد این رایانه ۲۰۰ در ۱۴۷ در ۶.۹۵ میلیمتر و وزن آن ۵۷۹ گرم است. امکان اتصال این رایانه به تلویزیون وجود دارد. همچنین دو بلندگوی ۱.۵ وات و باتری لیتیومی ۲۶ وات برای آن در نظر گرفته شده است. این رایانه در نمایشگاه سی ای اس ۲۰۲۱ نمایش داده می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1087052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =