کارگاه آموزشی روش تدریس در دبستان سما۲ بوشهر برگزار شد

کارگاه آموزشی روش تدریس برای والدین پایه اول و دوم دبستان دخترانه سمای۲ بوشهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، کارگاه آموزشی روش تدریس برای والدین به صورت مجازی توسط آموزگاران پایه اول و دوم دبستان دخترانه ۲ سما بوشهر در سامانه یکپارچه نوین آنلاین دانش آموزی (سیناد)، به منظور شناسایی مشکلات و موانع موجود در فرایند یاددهی و یادگیری دانش آموزان و اهمیت تدریس به روش آنلاین و تشریک مساعی خانواده ها با آموزگاران برای رفع آن و تقویت فرایند ارتباطی خانه و مدرسه و همچنین بهبود فعالیت های یادگیری دانش آموزان و ایجاد همسویی در روش آموزشی دانش آموزان برگزار شد.

در ابتدای این کارگاه آموزشی، آیه صبوح آموزگار پایه اول در این کارگاه با اشاره نقش والدین در تدریس والدین که اخیرا به دلیل شیوع ویروس کرونا به جای حضور دانش‌آموزان در مدرسه جایگزین شده است، گفت: والدین دانش‌آموزان به ویژه افرادی که فرزندان‌شان دوره ابتدایی هستند، نقش مهمی در آموزش‌های از راه دور دارند. دانش‌آموزان در دوره ابتدایی نباید احساس رها شدگی کنند و این موضوع به لحاظ تربیتی توصیه نمی‌شود.

او ادامه داد: از خانواده‌ها می‌خواهیم برای روحیه دادن به دانش‌آموزان و ایجاد حس مسئولیت پذیری و تداوم نظم و انضباط در پیش بردن برنامه‌های درسی در کنار بچه‌ها باشند و در کنار فرزندان‌شان برنامه‌های مکمل  آموزش را دنبال کنند تا نتیجه مثبت را به دست بیاورند.

در ادامه جلسه شیرین حسینی آموزگار پایه دوم نیز با بیان این که مسیر آموزش را متوقف نمی‌کنیم و این خواسته به شما  محقق خواهد شد، تصریح کرد: آموزگاران ما تلاش کردند با توجه به فرصت‌ها، آموزش‌های خوبی را برای دانش‌آموزان فراهم کنند و البته نقش خانواده‌ها در این میان نباید نادیده گرفته شود. درواقع آن‌ها می‌توانند نقش مهمی در یادگیری دانش آموزان داشته باشند.

وب افزود: یکی از نکاتی که باید از سوی والدین در آموزش مجازی رعایت شود، آرام نگه داشتن فضای خانه در زمانی است که دانش آموزان در کلاس آنلاین شرکت می کنند. همچنین کودکان پایه‌های اول و دوم، حتما نیازمند این هستند که والدین‌شان کنار آنها باشند. والدین می‌توانند پس از این که برنامه درسی تمام شد، از فرزندان خود درباره دروس سوال کنند و نظارت داشته باشند تا تکالیف‌شان را انجام دهند.

حسینی در پایان تأکید کرد: در صورت بروز مشکل و درخواست کمک می‌توانند با مدرسه ارتباط برقرار کرده و مشکلات خود را مطرح کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1088148

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =