شکست آنتورپ در شب بد بیرانوند و تساوی آرسنال در پرتغال

در شبی که در یک‌شانزدهم نهایی لیگ اروپا آرسنال مقابل بنفیکا به تساوی رسید، آنتورپ شکست سختی مقابل رنجرز متحمل شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ دور رفت مرحله یک‌شانزدهم نهایی لیگ اروپا به پایان رسید و در یکی دیگر از مهم‌ترین دیدارها آرسنال با تساوی مقابل بنفیکا به کارش خاتمه داد، در حالی که آنتورپ با بیرانوند مقابل رنجرز شکست خورد.

در لیسبون، بنفیکا مقابل آرسنال به تساوی یک-یک رسید. ابتدای پیتزی دقیقه ۵۵ از روی نقطه پنالتی برای عقاب‌ها گل زد، سپس ساکا دقیقه ۵۷ این گل را جبران کرد.
در بلژیک، آنتورپ که تا دقیقه ۷۶ علیرضا بیرانوند را در ترکیبش داشت ۴ بر ۳ مقابل رنجرز شکست خورد. بیرانوند در این بازی ۲ گل دریافت کرد و عملکرد ضعیفی داشت. گل اول روی اشتباه او ثبت شد. آریبو، آرفیلد، کنت و باریشیچ در دقایق ۳۹، ۵۹، ۸۳ و ۹۰ برای رنجرز گل زدند. گل‌های دوم و چهارم تیم اسکاتلندی پنالتی بود. آوناتی، رافائلوف و هونگلا هم در دقایق ۴۵، ۸+۴۵ و ۶۷ برای آنتورپ گل زدند. گل دوم آنتورپ هم پنالتی بود.

آژاکس در خانه لیل ۲ بر یک پیروز شد. وه‌آ دقیقه ۷۲ برای لیل گل نخست بازی را زد، اما تادیچ در دقیقه ۸۷ از روی نقطه پنالتی و بروبی در دقیقه ۸۹ برای آژاکس گل زدند تا برد مهمی برای تیم هلندی به‌دست آید.

ناپولی مقابل گرانادا ۲ بر صفر شکست خورد. اِررا و کندی در دقایق ۱۹ و ۲۱ برای تیم اسپانیایی در این دیدار گل زدند.

مولده هم مقابل هوفنهایم به تساوی ۳-۳ رسید. الینگسن، اندرسون و فوفانا در دقایق ۴۱، ۷۰ و ۷۴ برای تیم نروژی گل زدند و دبور در دقایق ۸ و ۲۸ و باومگارتنر در دقایق ۳+۴۵ برای تیم آلمانی دروازه میزبان را باز کردند.

سالزبورگ هم مقابل ویارئال ۲ بر صفر شکست خورد. آلکاسر و نینو در دقایق ۴۱ و ۷۱ برای زیر دریایی زرد گلزنی کردند.

شاختار دونتسک هم مقابل مکابی با ۲ گل پیروز شد. پاتریک دقیقه ۳۱ و تِته دقیقه ۳+۹۰ این دو گل را برای اوکراینی‌ها زدند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1089681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =