هلاکت فرمانده نیروهای ویژه دولت خودخوانده یمن در مأرب

منابع خبری از هلاکت فرمانده نیروهای ویژه دولت خودخوانده یمن در مأرب در سایه تداوم پیشروی های نیروهای مقاومت خبر دادند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) و به نقل از المیادین؛ منابع آگاه اعلام کردند که عبدالغنی شعلان یکی از فرماندهان نیروهای ویژه وابسته به دولت دست نشانده عربستان در مأرب به هلاکت رسیده است.

منابع یمنی همچنین از وقوع انفجارهایی در استان مأرب خبر داده و اعلام کردند که منطقه سوم نظامی وابسته به ائتلاف سعودی هدف قرار گرفته است.

هم چنین گزارش‌های رسانه‌ای بیانگر آن است که در جریان ادامه پیشروی‌های نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در محورهای مختلف شهر مأرب دست کم ۲۵ تن از عناصر مزدور وابسته به ائتلاف سعودی به هلاکت رسیده‌اند. تعداد زیادی از این عناصر نیز مجروح شده و یا به دست نیروهای مقاومت یمن اسیر شده‌اند.

لازم به ذکر است که ارتش و کمیته‌های مردمی یمن دستاورد جدیدی را در نبرد با مزدوران سعودی در استان «مأرب» واقع در شمال شرق این کشور رقم زده‌اند. نیروهای یمنی موفق شدند در مناطق وسیعی از استان مأرب پیشروی کنند.

نیروهای ارتش یمن اخیراً با تحقق دستاوردهایی جدید، بر مناطق استراتژیکی از جمله «الجَدافر» مأرب مسلط شده‌اند. بخش عمده‌ای از این پیشروی‌ها در محور شمالی استان مأرب محقق شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1089996

وب گردی

وب گردی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =