آنگاه فوتبال، شماره سیزدهم منتشر شد

شماره سیزدهم مجله آنگاه با موضوع - فوتبال؛ به مثابه مبارزه - امروز بر روی سایت و بزودی بر روی پیشخوان دکه‌ها و کتاب فروشی‌ها در دسترس است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ مجله "آنگاه" به مدیر مسئولی و سردبیری آرش تنهایی، معاون سردبیری حسین گنجی و جمع متنوعی از نویسندگان و هنرمندان و شخصیت‌های برجسته کشور منتشر شده و اکنون به ایستگاه سیزدهم رسیده است. آنگاه این روزهای دشوار شاید آن زمزمه‌ای باشد، که باید تکرارش کرد، برای عبور از مزامیر اندوه و نامیدی و رخوت و با خواندنش از روزمرگی بیرون آمد.

به دلیل شرایط پیش آمده و شیوع بیماری کرونا و از دست رفتن امکان برگزاری رونمایی و دیدار حضوری از طریق سایت مجله www.angah.ir می‌توانید با ارسال رایگان مجله را خریداری کنید و بزودی هم از طریق کتاب فروشی های سراسر کشور و دکه‌های روزنامه فروشی قابل تهیه است.

روی جلد آنگاه فوتبال با عکسی از عادل فردوسی پور همراه است. کسی که در بیش از یک دهه گذشته شخصیت تاثیرگذار اتمسفر فوتبالی کشور شده است و گزارش‌هایش و مهمتر از آن با برنامه نود توانسته جایگاه ویژه‌ای در میان طرفداران فوتبال برای خود ایجاد کند.

این شماره آنگاه با گفتار و نوشتاری از مهدی یزدانی خرم، عادل فردوسی‌پور، ناصر فکوهی، چیا فوادی، جهانگیر کوثری، احسان محمدی، حسین گنجی، تورج صابری وند، راحله امیربهرامی، علی امیرریاحی، نادر داودی، جواد علیزاده، رضا معطریان، فرزاد مقدم، ناهید مولوی، علی ورامینی، پیمان هوشمندزاده و نویسندگان دیگری همراه است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1090421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =