اقبال مردمی کلید واژه حیات دانشگاه آزاد اسلامی است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی متشکل از دو بال فرهنگی و علمی است که در تربیت نیروی عاقله کشور فعالیت های مؤثری انجام داده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، هیأت رئیسه و مدیران گروه دانشگاه آزاد اسلامی استان قم با دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی دیدار و گفت و گو کردند.

دکتر طهرانچی در این دیدار گفت: دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان مولود انقلاب اسلامی مجموعه بی نظیری است که در جمهوری اسلامی ایران شکل گرفته است.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی متشکل از دو بال فرهنگی و علمی است، اظهار داشت: این دانشگاه در تربیت نیروی عاقله کشور فعالیت های مؤثری انجام داده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به جایگاه این دانشگاه در تولید مقالات دانشگاهی اشاره و تصریح کرد: مقالات دانشگاهی یک برون داد علمی است که می تواند منجر به جریان دانش شود.

دکتر طهرانچی با اشاره به شکل گیری سراهای نوآوری در دانشگاه آزاد اسلامی، خاطرنشان کرد: سراهای نوآوری با هدف اشتغال دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه اقبال مردمی کلید واژه حیات دانشگاه آزاد اسلامی است، گفت: با ایجاد سراهای نوآوری و بستر سازی برای اشتغال جوانان می توانیم شاهد حضور حداکثری دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی باشیم.

خبرنگار: حمید انصاری

انتهای پیام/

کد خبر: 1091202

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =