استخدام ارتش سری برای دفاع از آمازون در توییتر

انتشار اسناد داخلی آمازون نشان داد این غول اینترنتی تحت یک برنامه محرمانه، به استخدام و تعلیم کارمندان برای دفاع از این شرکت در فضای توییتر پرداخته است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ آمازون در خصوص ارتش کارمندانی که برای دفاع از این شرکت و جف بزوس، مدیرعاملش در توییتر در برابر انتقادات از شرایط کارمندان آمازون به کار گرفته است، با دور جدیدی از تفحص روبه‌رو است.

وب سایت اینترسپت اسنادی را منتشر کرد که نشان می دهند آمازون تحت برنامه ای با عنوان وریتاس، به استخدام و تعلیم کارمندانی پرداخته تا اجازه ندهند انتقاداتی که علیه آمازون و شرایط کارمندان این شرکت در توییتر مطرح می شود، بدون پاسخ بماند.

طبق اسنادی که به دست اینترسپت رسیده است، آمازون از سفیرانش خواسته تجربه قوی و سابقه روابط عمومی پاکی داشته است، شوخ طبع بوده و با انرژی نظرشان را بگویند و انتقادها را مودبانه رد کنند.

در یک آزمایش تحت این برنامه از کارمندان آمازون خواسته شد به تمرین پاسخگویی علیه این انتقادات که بزوس باید مالیات بالاتری دهد، بپردازند.

این در حالیست که برنی سندرز با یک کارگر صحبت کرده بود که گفته بود به دلیل شرایط کاری آمازون، به خودکشی فکر کرده بود. همچنین در سپتامبر دو نماینده مجلس آمریکا اعلام کردند پس از این که تلاش کردند یکی از انبارهای آمازون را بنا به درخواست این شرکت بازرسی کنند، کارکنان امنیتی آمازون پلیس را خبر کردند. افراد دیگری که از تاسیسات آمازون دیدار کرده اند، اظهار کرده اند این بازدید تاثیر چندانی در رفع نگرانیهای آنها درباره شرایط کاری نداشت.

بر اساس گزارش بیزنس اینسایدر، مدیران ارشد و تیم‌های روابط عمومی آمازون اخیرا در توییتر رفتار تهاجمی‌تری پیدا کرده و علنا به مشاجره با نمایندگان کنگره پرداخته اند که از شرایط کاری در این شرکت انتقاد دارند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1092039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =