توانایی برآورده‌کردن مطالبات مردم را ندارید، کاندیدا نشوید

کارشناس مسائل سیاسی گفت: باید با مردم به زبان صادقانه گفتگو کرد، افرادی که میخواهند برای انتخابات ورود کنند اگر توانایی برآوردن مطالبات مردم را ندارند وعده پوچ ندهند و کاندیدا نشوند.

محمدکاظم انبارلویی کارشناس مسائل سیاسی، در گفتگو با خبرنگار ایسکانیوز در خصوص لزوم ایجاد فضای پرشور انتخاباتی در مدت زمان باقیمانده، اظهار داشت: فضای اخلاقی باید در رقابت کاندیداها وجود داشته باشد تا مردم بتوانند انتخاب احسن داشته باشند.

وی گفت: فضای انتقادات و پیشنهادات باید برای مردم باز باشد تا در فضایی آرام عملکردهای ضعیف یا مناسب دولت قبلی را بررسی کنند و بر اساس آن بتوانند در انتخاب دولت بعدی دقت بیشتری داشته باشند.

این کارشناس مسائل بین الملل تصریح کرد: کاندیداها باید توانایی های خود را برای هدایت کشور بازگو کنند تا مردم آگاهی لازم را در اختیار داشته باشند. باید فضایی ایجاد شود تا مردم توانایی مدیریت اقتصادی، سیاست داخلی و خارجی و دیگر مولفه های کاندیدای مورد نظر را برای انتخاب بسنجند.

انبارلویی با اشاره به برخی حواشی به وجود آمده در آستانه انتخابات افزود: مردم از حواشی انتخابات با بصیرت خود و طرز نگاه کاندیداهای احتمالی به مسائل کشور عبور خواهند کرد.

وی ادامه داد: مسئله مهم برای مردم توانایی کاندیداها، چابکی و تحرک آنها است تا مردم اطمینان داشته باشند در حوادث کشور رئیس جمهورشان توانایی حل آنرا خواهد داشت.

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: اگر کاندیدایی بخواهد انتخاب شود باید اثبات کند که صلاحیت علمی و عملی در حل مشکل معیشتی مردم را دارد، چرا که رئیس جمهور مسئول مستقیم مردم است و مسئولین باید در جستجوی مطالبات مردم پاسخ به آنها باشند.

انبارلویی ضمن ابراز نگرانی بابت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی بیان داشت: مسئولین وزارت کشورکه مسئول برگزاری انتخابات هستند در همکاری با وزارت بهداشت باید پروتکل های جدیدی اجرا کنند.

وی تاکید کرد: مردم به انتخابات باید به عنوان وظیفه ای که در آن می توانند سرنوشت کشور خود را تغییر دهند نگاه کنند.

این کارشناس مسائل سیاسی در پایان خاطر نشان کرد: صداقت مهم ترین فاکتوری است که در رای نهایی مردم تاثیر گذار خواهد بود پس با مردم نیز باید به زبان صدق گفتگو کرد، مسئولین و کاندیداها اگر توانایی برآوردن مطالبات مردم را ندارند وعده پوچ ندهند و کاندیدا نشوند.

کد خبر: 1093931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =