واگذاری غرفه رایگان کسب وکار برای نیازمندان

شهردار منطقه ۱۷ از واگذاری غرفه‌های رایگان به اقشار نیازمند جامعه و زنان سرپرست خانوار در این منطقه جنوبی پایتخت در روزهای دوشنبه و پنچشنبه بازار منطقه ۱۷ خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ داود لطفی شهردار منطقه ۱۷ در این باره گفت: هدف از این اقدام، حمایت از نیازمندان به ویژه زنان سرپرست خانوار بوده و در این غرفه‌ها صنایع دستی، پوشاک، مواد غذایی و … از جمله محصولاتی است که از سوی نیازمندان و زنان سرپرست خانوار منطقه ۱۷ ارائه می‌شود.

شهردار منطقه ۱۷ افزود: در محدوده منطقه ۱۷ دو بازار روز یکی در خیابان قزوین دوشنبه بازار هر هفته با ظرفیت ۴۰۰ غرفه و دیگری در خیابان وصفنارد پنجشنبه بازار هر هفته با ظرفیت ۲۵۰ غرفه برپا می‌شود، که هر یک متر مربع اجاره این محیط در زمان برگزاری بازار بین ۵ تا ۷ هزارتومان که برای یک محیط ده متر مربعی حدود ۵۰ تا ۷۰ هزار تومان اجاره بهاست که برای افراد نیازمند کاملاً به شکل رایگان صورت می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: بیشتر افراد نیازمند که از این خدمات بهره مند می‌شوند بانوان سرپرست خانوار هستند که امور بانوان شهرداری منطقه این افراد را معرفی کرده است تا این غرفه‌ها در اختیارشان قرار گیرد، البته واحد ساماندهی شهرداری منطقه نیز در صورت نیاز محیطی را برای افراد نیازمند در نظر می‌گیرد.

لطفی یادآور شد: تنها در دوشنبه بازار بین ۵۰ غرفه رایگان در اختیار افراد نیازمند قرار دارد و شهرداری همواره در کنار افراد نیازمند بوده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1095476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =