مسابقه «سیزده» با محوریت انتخابات ویژه دانشجویان سراسر کشور برگزار می‌شود

معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران در آستانه سیزدهمین انتخابات ریاست‌جمهوری کشور ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ مسابقه‌ای را با عنوان مسابقه سیزده ویژه دانشجویان سراسر کشور برگزار می‌کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران در آستانه سیزدهمین انتخابات ریاست‌جمهوری کشور ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ مسابقه‌ای را با عنوان مسابقه سیزده ویژه دانشجویان سراسر کشور برگزار می‌کند.

در این مسابقه دانشجویان علوم پزشکی و غیر پزشکی در دانشگاه‌های مختلف کشور اعم از علم و فرهنگ، جامع علمی کاربردی، فنی حرفه ای، پیام نور، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه هنر، فرهنگیان، تربیت دبیر شهید رجایی و ... و دیگر دانشگاه‌های کشور در مقاطع مختلف کارشناسی، ارشد و دکترا می‌توانند یک پرسش از رئیس‌جمهور منتخب سیزدهم را در زمینه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و ... مطرح کنند.

طی مراسمی به سیزده دانشجویی که بهترین پرسش‌ها را مطرح کرده باشند جوایزی اهدا و از آن‌ها تقدیر می‌شود هم‌چنین سیزده پرسش برگزیده در اختیار رئیس‌جمهور منتخب قرار خواهد گرفت.

دانشجویان علاقه‌مند شرکت در این مسابقه می‌توانند به سایت BookRc.ir مراجعه و پرسش خود را در قالب فایل WORD یا PDF در این سایت بارگذاری کنند.مهلت ارسال آثار تا ۲۸ خرداد ماه تعیین شده است.

این مسابقه با همکاری و مشارکت معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران، معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه تهران، دانشگاه علوم پزشکی تهران، دانشگاه علم و فرهنگ، دانشگاه الزهرا و معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1097876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =