زاکانی: دولت آینده با انباشتی از مشکلات روبه‌روست

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس گفت: دولت آینده با انباشتی از مشکلات دولت قبل روبه‌رو است که باید با کار جهادی به مبارزه آنان برود.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، علیرضا زاکانی رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی در نشست با فرزندان شاهد و ایثارگر خوزستان اظهار داشت: برای حل مشکلات باید به آرمانهای اول انقلاب برگردیم.

وی افزود: برای رسیدن به تمدن اسلامی و مقدمه سازی ظهور نیاز به الگو داریم و براساس آن نقشه اسلامی باید حرکت کنیم.

زاکانی بیان داشت: رویکرد دولت روحانی به خارج از کشور بود و این رویکرد باید به داخل بازگردد و مردم وارد میدان شوند. 

وی گفت: مردم اگر وارد میدان توسعه کشور شوند کشور به جلو می‌رود و این نیاز به مسئولان مردمی دارد. برای رسیدن به قله باید به سمت شایسته سالاری حرکت کنیم. باید دیکتاتوری مسئولان در دولت بعدی فرو بریزد.

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس با تشکر از حضور مردم در پای صندوق رای گفت:  در انتخابات 1400 مردم انقلاب را از دست برخی نااهل نجات دادند.

وی با انتقاد از بی تفاوتی مدیران دولت روحانی به فرزندان شاهد و ایثارگر گفت: مدیری که نسبت به فرزندان شاهد و ایثارگر بی‌تفاوت باشد، لایق مدیریت نیست.

زاکانی گفت: زیبنده ما مسئولان نیست که هنوز خوزستان پس از 4دهه با مشکلات ابتدایی و زیرساختی روبرو است و مردم با چالش زیادی مواجه هستند.

وی گفت: دولت آینده باید اصلاح را از خود شروع کند و با چابک سازی روندها و ایجاد نگاه عدالت محور مشکلات را در کشور و بویژه خوزستان حل کند.

زاکانی گفت: دولت آینده با انباشتی از مشکلات روبرو است که باید با کار جهادی براین مشکلات فائق آید.

وی ادامه داد: کشور از سوی دیگر دارای ظرفیت ها و توانایی‌های است که با کار جهادی و استفاده درست می‌توان کشور را به قله رساند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1101384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =