۳ مرداد؛ آخرین فرصت ثبت‌نام بیمه تامین اجتماعی دانشجویان ارشد دانشگاه علوم پزشکی ایران

دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی ایران تا ۳ مرداد ماه مهلت دارند تا نسبت به ثبت‌نام برای بیمه تامین اجتماعی اقدام کنند.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، دانشجویان مقاطع تخصصی و فوق تخصصی بالینی و دکتری تخصصی (Ph.D) که مرحله اول ثبت‌نام بیمه تامین اجتماعی را انجام داد باید جهت تکمیل مراحل ثبت‌نام، فرم ثبت‌نام را از سامانه پرتال صندوق رفاه دانشجویان پرینت گرفته و به همراه تعهد محضری تا ۳ مرداد ۱۴۰۰ تحویل اداره رفاه و تعاون دانشگاه بدهند.

این مدت تمدید نمی‌شود و دانشجویانی که مراحل ثبت‌نام خود را تکمیل نکنند حذف می‌شوند.

بر اساس دستورالعمل اعطای تسهیلات بیمه تامین اجتماعی به دانشجویان مقاطع دکتری تخصصی، تخصص و فوق تخصص بالینی، این ثبت‌نام به استناد تفاهم نامه با سازمان بیمه تامین اجتماهی در خصوص گسترش پوشش بیمه ای به دانشجویان دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی صورت می گیرد.

دانشجویان متقاضی باید صلاحیت داشته و شئون دانشجویی را رعایت کنند و همچنین دانشجوی دوره روزانه و یا غیرروزانه مقاطع دکتری تخصصی، تخصص و فوق تخصصی بالینی دانشگاهها و دانشکده های علوم پزشکی باشند.

پس از بررسی و تایید اسناد توسط صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت، پیامک اطلاع رسانی از طریق صندوق رفاه برای دانشجویان متقاضی ارسال تا نسبت به ثبت‌نام در سامانه غیرحضوری تامین اجتماعی و انعقاد قرارداد به صورت انفرادی اقدام کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1103817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
      0 0
      سلام همانطور که سالهای زمان سربازی رابیمه کردین سالهای زمان دانشجویی راهم بیمه کنید تاحداقل جزء سالهای هدررفته نباشد درکل همه دانشجویان رو بیمه کنید وهزینشوهم از دانشجو بگیرید درکل همه کسانی که خیلی سالهای قدیم هم در دانشگاهها در س خوانده اندحتی آنهاییکه در رشته پزشکی نبوده اندممنون