علیرضا فغانی: من داور فینال جام حذفی نیستم

داور برجسته فوتبال ایران به برخی اخبار و شایعات مطرح شده پاسخ داد.

علیرضا فغانی داور بین المللی کشورمان که با قضاوت در دربی جام حذفی دوباره در فوتبال ایران حاضر شد، در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز گفت: مهاجرتم به استرالیا به دلایل شخصی بوده و بازگشتم به ایران مقطعی است. مسئولان کمیته داوران نیز تصمیم گرفتند در این سفر کوتاه من به ایران قضاوت در چند بازی لیگ برتر و جام حذفی را به بنده بدهند و دربی یکی از آنها بود.

فغانی در پاسخ به این سوال که آیا بحث قضاوتش در فینال جام حذفی هم صحت دارد یا خیر، اظهار داشت: این اتفاق نخواهد افتاد و کمیته داوران از دیگر دوستان استفاده خواهد کرد. بعید است که برای فینال در ایران باشم و به زودی به استرالیا برمی‌گردم.

داور بین المللی فوتبال کشورمان در خصوص عدم قضاوتش در مرحله گروهی منطقه غرب لیگ قهرمانان آسیا گفت: به جهت اینکه ۴ تیم ایرانی در این دوره حضور داشتند قرار بر این شد در منطقه غرب سوت نزنم اما در بازی‌های منطقه شرق قضاوت داشتم.

وی در پایان برای فوتبال کشورمان و جامعه داوری آرزوی موفقیت کرد و گفت: متاسفانه هجمه‌ها در فضای مجازی زیاد است و این موضوع نه تنها هیچ سودی برای تیم‌ها ندارد بلکه کار قضاوت را سخت‌تر می‌کند. امیدوارم ضمن رفع این معضل، شاهد درخشش داوران ایرانی در عرصه جهانی باشیم

انتهای پیام/

گفتگو از هادی شاه‌مرادی

کد خبر: 1104282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =