۲ کشته در پی حمله عناصر داعش به صلاح الدین عراق

حمله تروریست‌های داعش به روستایی در استان صلاح الدین عراق باز هم قربانی گرفت و ۲ غیرنظامی کشته و ۵ نفر زخمی شدند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری ایسکانیوز به نقل از شفق نیوز، بنا به اعلام یک منبع امنیتی، در حمله عناصر داعش به خانه‌های غیرنظامیان در منطقه الضلویه، در جنوب صلاح الدین ۲ غیرنظامی کشته و ۵ نفر دیگر که اکثر آن‌ها از یک خانواده بودند، زخمی شدند.

این منبع امنیتی اعلام کرد عناصر داعش شب گذشته به منازل غیرنظامیان حمله کردند و یک معلم بازنشسته به همراه برادرش را کشتند و ۵ نفر دیگر را در روستای آلبو جواری در حومه ظلوعیه زخمی کردند.

عناصر تروریست داعش پس از درگیری با نیروهای امنیتی عراق، از محل گریختند. نیروهای امنیتی تحقیقات درباره علل و شرایط این حادثه را آغاز کردند.

همچنین  گزارش‌های متناقضی از تصادف رانندگی یا ترور بودن در جریان کشته شدن «ابو صادق الخشخاشی» فرمانده تیپ نهم الحشدالشعبی عراق در استان بابل وجود دارد.

پیش از این نیز، بنا به اعلام منابع امنیتی در اثر انفجار یک بمب در جنوب شرقی استان صلاح الدین، یک نفر شهید و ۴ نفر نیز مجروح شدند. یک منبع امنیتی به نقل از فرات نیوز اعلام کرد یک خودروی متعلق به گروه الحشد الشعبی در جنوب شرقی استان صلاح الدین در اثر بمب گذاری، منفجر شده است.

از اواخر سال ۲۰۱۷ که نیروهای امنیتی عراق با همکاری نیروهای بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) به طور کامل تروریست‌های داعش را در سراسر کشور شکست دادند، وضعیت امنیتی عراق بهبود یافته است. با این حال، عناصر باقیمانده داعش در مناطق شهری یا بیابان‌ها و مناطق ناهموار، به طور دائمی حملات تروریستی را علیه نیروهای امنیتی و غیرنظامی عراقی اجرا می‌کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

کد خبر: 1105358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =