پردیس کیش دانشگاه تهران شرایط پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی را اعلام کرد

پردیس بین‌المللی کیش دانشگاه تهران در اطلاعیه‌ای شرایط پذیرش دانشجوی کارشناسی بر اساس سوابق تحصیلی برای نیم‌سال اول ۱۴۰۰ را اعلام کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، پردیس بین‌المللی کیش دانشگاه تهران در اطلاعیه‌ای شرایط پذیرش دانشجوی کارشناسی بر اساس سوابق تحصیلی برای نیم‌سال اول ۱۴۰۰ را اعلام کرد.

در این اطلاعیه آمده است؛ دفترچه‌ راهنمای ثبت‌نام و کدرشته محل‌های مربوط به پذیرش در رشته‌های تحصیلی پردیس بین‌المللی کیش دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی که پذیرش آنها صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی(معدل کتبی و یا معدل کل دیپلم طبق توضیحات دفترچه راهنما) صورت می‌گیرد، از ۱۴ مردادماه ۱۴۰۰ بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور sanjesh.org و وب‌گاه پردیس بین‌المللی کیش دانشگاه تهران  kish.ut.ac.ir قرار می‌گیرد.

ثبت‌نام و انتخاب رشته برای گزینش در رشته‌های تحصیلی یادشده، از پنج‌شنبه ۱۴ مردادماه آغاز و تا چهارشنبه ۲۰ مردادماه ۱۴۰۰ ادامه دارد.

بنابراین، داوطلبان می‌توانند بر اساس شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه راهنما، در این بازه به نشانی‌ یادشده مراجعه و نسبت به ثبت نام و تکمیل فرم انتخاب رشته‌های کارشناسی مورد علاقه‌ی خود در پردیس بین‌المللی کیش دانشگاه تهران، اقدام کنند.

پردیس کیش دانشگاه تهران شرایط پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی را اعلام کردپردیس کیش دانشگاه تهران شرایط پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی را اعلام کرد

انتهای پیام/

کد خبر: 1105771

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =