جهاد اسلامی: پس لرزه‌های عملیات شمشیر قدس ادامه دارد

جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد: لغو خرید سامانه گنبد آهنین نتیجه دستاوردهای عملیات شمشیر قدس است.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری ایسکانیوز به نقل از فلسطین الیوم، یوسف الحساینه، عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین، اقدام ارتش آمریکا در لغو خرید سامانه گنبد آهنین از رژیم صهیونیستی را از نتایج و پس لرزهای عملیات شمشیر قدس توصیف کرد.

یوسف الحساینه در این باره گفت: اینکه ارتش آمریکا توافق برای خرید سامانه گنبد آهنین از اسرائیل را لغو می‌کند، این کار نشان از تداوم پس لرزه‌ها و دستاوردهای عملیات سیف القدس است، چون مقاومت فلسطین در این عملیات ناکامی گنبد آهنین را در برابر موشک هایش اثبات کرد.

الحساینه در صفحه شخصی اش در فیسبوک نوشت: لغو توافق برای خرید گنبد آهنین برای ما یادآور دستاوردهایی است که مقاومت اسلامی لبنان در جنگ سال ۲۰۰۶ داشت، یعنی یادآور صحنه‌ای است که مقاومت لبنان تانک مرکاوا، به اصطلاح افتخار صنایع نظامی اسرائیل، را منهدم کرد و پس از آن هند توافق دو میلیارد دلاریش با اسرائیل را برای خرید این تانک ملغی کرد.

عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین افزود: دستاوردهای انبوه گروه‌های مقاومت در منطقه با امکانات اندک و هم زمان با محاصره غیراخلاقی در برابر دشمن مجهز به زرادخانه تسلیحاتی پیشرفته که از حمایت‌های فنی و مالی تمامی قدرت‌های امپریالیستی و استعماری جهان و شرکای منطقه ایش بهره‌مند است تاکیدی بر این نکته است که نتیجه اراده بالا برای مقاومت و ایمان به عادلانه بودن خواسته هایش، صبر راهبردی و معادله واقعی بازدارنده در برابر رژیم است.

او همچنین گفت: گروه‌های بیدار مقاومت در فلسطین، لبنان و منطقه با رژیمی مقابله می‌کنند که اساس طرح‌های استعماری غرب در منطقه به شمار می‌آید و تلاش مقاومت مبتنی بر حق دینی، اخلاقی و ملی در دفاع از مردم، استیفای حقوق و پایان دادن به ظلم ناشی از اشغالگری اسرائیل، سلطه طلبی آمریکا و غرب و توطئه چینی رژیم‌های عضو ائتلاف شرارت در برابر ائتلاف نیک است. ائتلاف شرارت در برابر ائتلاف نیک و درستی قرار دارد که محور مقاومت آن از فلسطین تا لبنان از لبنان تا یمن، عراق، سوریه و ایران امتداد دارد.

عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: تمامی تسلیحات پیشرفته و ویرانگری که دشمن در اختیار دارد به همراه همه توطئه‌ها و برنامه‌های خبیثانه در کنار همکاری نظام‌های دنباله رو در فهرست عادی سازی روابط ـ که در واقع با این کار از ارزش‌های عربی و اسلامی بریدند ـ موجب نخواهد شد تا مقاومت از هدف، نقش و مبارزه سرسختانه اش برای پایان دادن به این دوره سیاه امت و رهایی از تمامی انواع بندگی و مزدوری و ارتباط با طرح‌های صهیونیستی-آمریکایی دست بکشد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

کد خبر: 1108761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =